e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Holly Berkley
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2009-03-10
stron: 152, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Sztab doradców ds. e-marketingu:
  • dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej
  • pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW
  • wyjaśni specyfikę programów partnerskich
  • podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach
  • zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową
  • wprowadzi Cię do społeczności internetowej

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu - dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny WWW oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego.
dr Agnieszka Dejnaka
Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet - ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci.
dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University

Patron medialny:


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90zł)
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (69.00zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (23.40zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (35.69zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (27.30zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (25.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)