e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Moi Ali
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2009-03-10
stron: 480, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Sztab doradców ds. marketingu i PR:
  • wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
  • opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
  • przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
  • przeprowadzi badania marketingowe
  • pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
  • nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
  • udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym - klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Praktyka, praktyka, praktyka... Podczas czytania tej publikacji nasuwają się tylko takie słowa. Wyjątkowa pozycja, na wskroś przesycona praktycznymi poradami, wskazówkami, informacjami, co i jak zrobić. Dla małego przedsiębiorstwa to lektura obowiązkowa. Publikacja podzielona jest na dwa obszary - teorii (zwanej tutaj "zasadami") oraz praktyki (stanowiącej znacznie większą część książki). Zasady marketingowe, niezbędne do zrozumienia mechanizmów praktycznych działań w tym zakresie, wyłożone są w sposób prosty, przystępny dla czytelnika. A sama praktyka to przykłady, porady, ciekawe spostrzeżenia oraz studia przypadków. Wszystko to bezpośrednio i bardzo szczegółowo pokazuje gotowe rozwiązania marketingowe dla małej firmy. Pozostaje tylko czytać, analizować i wprowadzać w życie propozycje tu przedstawione.
dr Agnieszka Dejnaka
Dobry pomysł na ciekawą książkę, przejrzysty układ publikacji, przystępny język... Teoria w tej książce podana jest w interesujący sposób, część praktyczna zawiera trafne przykłady, anegdoty, wskazówki oraz konkretne propozycje rozwiązań. Dodatkowo wart pochwały jest użyteczny słownik terminów marketingowych, pomagający zrozumieć język specjalistów działających w tej branży.
Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University

Patron medialny:


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy (39.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (23.40zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (23.40zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (35.69zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (22.20zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)