e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
payday loans online same day





Marketing i public relations w małej firmie

Moi Ali
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2004-12-01
stron: 472, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów
W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.
Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
  • Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
  • Walka z konkurencją
  • Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
  • Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
  • Pisanie materiałów prasowych i publikacji
  • Reklama - zasady i narzędzia
  • Badania marketingowe
  • Dbałość o klientów
  • Tworzenie materiałów promocyjnych
  • Współpraca z agencją reklamową
Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę - już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania rynku (32.30zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Nasze zwierzaki brutto netto