e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing i public relations w małej firmie

Moi Ali
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2004-12-01
stron: 472, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów
W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.
Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
  • Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
  • Walka z konkurencją
  • Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
  • Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
  • Pisanie materiałów prasowych i publikacji
  • Reklama - zasady i narzędzia
  • Badania marketingowe
  • Dbałość o klientów
  • Tworzenie materiałów promocyjnych
  • Współpraca z agencją reklamową
Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę - już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Public relations (38.17zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)