e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing i public relations w małej firmie

Moi Ali
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2004-12-01
stron: 472, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów
W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.
Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
  • Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
  • Walka z konkurencją
  • Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
  • Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
  • Pisanie materiałów prasowych i publikacji
  • Reklama - zasady i narzędzia
  • Badania marketingowe
  • Dbałość o klientów
  • Tworzenie materiałów promocyjnych
  • Współpraca z agencją reklamową
Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę - już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)