e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing i public relations w małej firmie

Moi Ali
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2004-12-01
stron: 472, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów
W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.
Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
  • Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
  • Walka z konkurencją
  • Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
  • Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
  • Pisanie materiałów prasowych i publikacji
  • Reklama - zasady i narzędzia
  • Badania marketingowe
  • Dbałość o klientów
  • Tworzenie materiałów promocyjnych
  • Współpraca z agencją reklamową
Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę - już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (12.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (27.93zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (25.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)