e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing mobilny

Sebastian Konkol
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2010-04-19
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
  • Osiągaj wysoki poziom skuteczności
  • Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
  • Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
  • Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
  • Wykorzystuj efekt synergii
Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej - agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!

Naciśnij zieloną słuchawkę!

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!
Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.
Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.

Patron medialny:



Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Sto niekonwencjonalnych strategii. Zasady sztuki wojennej (39.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach (79.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn (39.90zł)
Powalająca siła przywództwa. Sekrety Attyli, króla Hunów (24.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Ekonometria (33.15zł)
Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę (44.90zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. ePub (29.90zł)
Czas kobiet (30.52zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Zarządzanie usługami (59.42zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem. eBook. ePub (31.99zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Makroekonomia (76.42zł)
NLP dla bystrzaków. Wydanie II (39.90zł)
Excel 2007 PL. Biblia (109.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. Mobi (29.90zł)
Budapeszt. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Słowacja. 1001 pomysłów na weekend. Wydanie 1 (24.90zł)
Ograniczone przywództwo. Studium empiryczne (42.42zł)
Gry szkoleniowe - Materiały dla trenerów zestaw 2 z płytą CD (220.15zł)
Czy Twoje dziecko jest przygotowane na spotkanie ze szkołą' (19.90zł)