e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Eryk Mistewicz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-09-29
stron: 224, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale d'Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
www.marketingnarracyjny.pl


patronami książki są:



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Książę (27.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)