e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Eryk Mistewicz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-09-29
stron: 224, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale d'Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
www.marketingnarracyjny.pl


patronami książki są:



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (30.36zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Public relations (35.49zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Coaching (47.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)