e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Eryk Mistewicz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-09-29
stron: 224, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale d'Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
www.marketingnarracyjny.pl


patronami książki są:



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Product placement (69.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Badania rynku (32.30zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)