Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Marketing; Marketing i zarz±dzanie
Seria: Exclusive
Marketing narracyjny. Jak budowaæ historie, które sprzedaj±
Eryk Mistewicz
cena: 39.00 z³
Data wydania: 2011-09-29
stron: 224, miêkka oprawa, format: 140x208
stron: 224, miêkka oprawa, format: 140x208
Powiedz mi co¶ o sobie!
Dzi¶, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciê¿aj± mistrzowskie narracje. Ogniskuj± uwagê mediów i opinii publicznej. Wspomagaj± osi±gniêcie sukcesu daleko wykraczaj±cego poza swe ¶rodowiska czy bran¿e. Przyk³ady? Proszê bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowie¶æ, historia, story. To ona dzi¶ sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
- Poznaj regu³y marketingu narracyjnego i zacznij snuæ opowie¶æ:
- o sobie (personal branding),
- o firmie (komunikacja korporacyjna),
- o produkcie (komunikacja produktowa),
- o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
- o miejscu, które kochasz (mie¶cie, regionie, kraju).

patronami ksi±¿ki s±:
Cena: 39.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Marketing
Marketing i public relations w ma³ej firmie (49.00z³)Merchandising w ma³ych i du¿ych firmach handlowych (39.00z³)
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)
Cz±stki przyci±gania. Jak budowaæ niestandardowe kampanie reklamowe (89.00z³)
Marka prywatna. Jak przekszta³ciæ zagro¿enia w szanse dla detalisty i producenta (62.05z³)
Marketing sensoryczny (49.22z³)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00z³)
Prawo reklamy (50.57z³)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17z³)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90z³)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki (14.90z³)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki (12.90z³)
Repozycjonowanie (38.17z³)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90z³)
Metody ilo¶ciowe w badaniach marketingowych (41.07z³)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Si³a pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystaæ najlepszy kana³ informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42z³)
Strategie marketingowe (50.92z³)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68z³)
Marketing do¶wiadczeñ (45.85z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
PMO. Praktyka zarz±dzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00z³)Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Marketing wed³ug Teda Levitta (49.00z³)
Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat (31.20z³)
Jednominutowy Mened¿er oraz zarz±dzanie samym sob± (18.95z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)
Jak lepiej i taniej kupowaæ. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00z³)
Ksi±¿eczka zdrowia copywritera (4.00z³)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki (23.40z³)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma³ej firmy (49.00z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów to¿samo¶ci wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00z³)
Mened¿er do zadañ specjalnych. Czasowe zarz±dzanie przedsiêbiorstwem (47.00z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyæ siê zarz±dzania niewiadomym (49.00z³)
Pozosta³e z serii: Exclusive
Potê¿na sprzeda¿ - nieznane strategie sukcesu (29.00z³)Sztuka rozpoczynania (37.00z³)
10 za³o¿eñ networkingu. Jak w pe³ni wykorzystywaæ swoje znajomo¶ci (31.20z³)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60z³)
Mówca doskona³y. Wyst±pienia publiczne w praktyce (24.30z³)
MBO - prosta i skuteczna technika zarz±dzania Twoj± firm± (39.90z³)
Od pomys³u do zysku. Jak spieniê¿yæ innowacyjno¶æ (34.90z³)
Mened¿er nowych czasów. Najlepsze metody i narzêdzia zarz±dzania (39.00z³)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudniæ w³a¶ciw± osobê na w³a¶ciwe stanowisko (37.00z³)
Inwestycje zagraniczne. Jak wej¶æ na polski rynek z obcym kapita³em (31.20z³)
Zaufanie 2.0. Jak wywieraæ wp³yw, zdobyæ lojalno¶æ klientów i kreowaæ markê (39.00z³)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00z³)
Sabota¿ w dziale obs³ugi klienta, czyli jak zniechêciæ klientów i sprawiæ, by odeszli (37.00z³)
6 nawyków wydajnego zespo³u (39.00z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Zarz±dzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90z³)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzeda¿ bez manipulacji (49.00z³)
Zapanowaæ nad czasem. Jak efektywnie pracowaæ, by mieæ czas na wszystko (44.90z³)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00z³)
Trzy prawa skutecznego dzia³ania. Kszta³tuj przysz³o¶æ swoj± i swojej firmy (37.89z³)