e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Eryk Mistewicz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-09-29
stron: 224, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale d'Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
www.marketingnarracyjny.pl


patronami książki są:



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (23.40zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)