e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Eryk Mistewicz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-09-29
stron: 224, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale d'Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
www.marketingnarracyjny.pl


patronami książki są:



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (31.99zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)