e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Maciej Ślużyński
cena: 54.90 zł
Data wydania: 2004-01-13
stron: 240, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
We współczesnym biznesie reklamy i public relations nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisać teksty reklamowe? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.
Książka niniejsza jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. To zbiór autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.
Dzięki tej książce:
  • lepiej zrozumiesz język reklam;
  • nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
  • zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
  • poznasz najczęściej stosowane metody budowania warstwy językowej komunikatów reklamowych;
  • zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
  • zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
  • być może zdobędziesz nowy i atrakcyjny zawód...



Cena: 54.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Product placement (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Coaching i mentoring w praktyce (59.42zł)
Wenecja. Udany Weekend Michelin. Wydanie 4 (19.90zł)
Finanse przedsiębiorstw w zadaniach i przykładach (37.40zł)
Kryzys. Pozytywne skutki negatywnych zmian (27.00zł)
Rekrutacja pracowników. Praktyczny poradnik dla pracodawcy (33.92zł)
Zarządzanie stresem. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Pdf (22.90zł)
Bądź liderem (38.17zł)
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II (39.90zł)
Marketing usług (42.42zł)
Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej (12.67zł)
Organizacja spotkań biznesowych (19.90zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Mobi (52.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe. eBook. Pdf (37.00zł)
Pracownicy Praktyczny poradnik dla pracodawcy (38.07zł)
Język rosyjski w biznesie (25.50zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. eBook. Pdf (29.90zł)
Życie na ziemi Poradnik dla kosmitów (44.90zł)