e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Maciej Ślużyński
cena: 54.90 zł
Data wydania: 2004-01-13
stron: 240, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
We współczesnym biznesie reklamy i public relations nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisać teksty reklamowe? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.
Książka niniejsza jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. To zbiór autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.
Dzięki tej książce:
  • lepiej zrozumiesz język reklam;
  • nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
  • zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
  • poznasz najczęściej stosowane metody budowania warstwy językowej komunikatów reklamowych;
  • zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
  • zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
  • być może zdobędziesz nowy i atrakcyjny zawód...



Cena: 54.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Public relations (35.49zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zapamiętywanie w ćwiczeniach (29.66zł)
Intuicja. Wiedza wykraczająca ponad logikę (18.97zł)
Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (39.90zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących. eBook. Mobi (27.00zł)
Inteligencja interpersonalna (30.40zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. ePub (27.90zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą. eBook. Pdf (39.00zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. Mobi (29.90zł)
Zarządzanie stresem (25.06zł)
Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie. Zbiór zadań z rozwiązaniami (48.86zł)
Sardynia. Wyspa tajemnic. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa (41.07zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. Pdf (23.90zł)
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa (59.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook. Mobi (39.00zł)
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru (34.90zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. Pdf (14.90zł)
Zmotywuj się (28.82zł)
Marketing (49.45zł)