e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Maciej Ślużyński
cena: 54.90 zł
Data wydania: 2004-01-13
stron: 240, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
We współczesnym biznesie reklamy i public relations nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisać teksty reklamowe? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.
Książka niniejsza jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. To zbiór autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.
Dzięki tej książce:
  • lepiej zrozumiesz język reklam;
  • nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
  • zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
  • poznasz najczęściej stosowane metody budowania warstwy językowej komunikatów reklamowych;
  • zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
  • zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
  • być może zdobędziesz nowy i atrakcyjny zawód...



Cena: 54.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest marketing (30.52zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.64zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Logistyka usług (27.20zł)
Trudne pytania na rozmowie o pracę (19.21zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces (39.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III (79.00zł)
Matematyka finansowa (42.00zł)
Zarządzanie w XXI wieku (50.15zł)
Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół (34.90zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych (31.99zł)
Mózg. Nieoficjalny podręcznik (39.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie (18.99zł)
BHP 2014. Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (92.65zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. eBook. Mobi (29.90zł)
Ekonometria Zbiór zadań (39.87zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem (39.00zł)
Sun Tzu pod Gettysburgiem. Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej (39.00zł)
Kalkulacje finansowe (33.15zł)
Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta (37.00zł)