e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

Maciej Ślużyński
cena: 54.90 zł
Data wydania: 2004-01-13
stron: 240, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
We współczesnym biznesie reklamy i public relations nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisać teksty reklamowe? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.
Książka niniejsza jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. To zbiór autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.
Dzięki tej książce:
  • lepiej zrozumiesz język reklam;
  • nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
  • zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
  • poznasz najczęściej stosowane metody budowania warstwy językowej komunikatów reklamowych;
  • zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
  • zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
  • być może zdobędziesz nowy i atrakcyjny zawód...



Cena: 54.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Public relations (35.49zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Product placement (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Detektyw Rutkowski. Prawdziwa historia (39.90zł)
Zarządzanie stresem (25.38zł)
Jednominutowa gotówka. Zarabiaj dużo w trudnych czasach (44.90zł)
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie. eBook. Mobi (26.90zł)
Techniki perswazyjne (43.00zł)
Mikroekonomia Kurs średni ujęcie nowoczesne (63.67zł)
Walka z rekinami biznesu. Sześcian wzrostu w konkurencji opartej na skali (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Mobi (31.99zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie III rozszerzone (32.90zł)
Wilno. Barok z kamienia i obłoków (wydanie III) (24.90zł)
Nowoczesne zarządzanie projektami (51.30zł)
Kontrolowanie wewnętrznego krytyka. Efektywne ćwiczenia praktyczne (32.90zł)
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym (29.90zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook. Pdf (19.90zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!". eBook. ePub (31.99zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Pdf (27.90zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystĹĄpień publicznych. eBook. Mobi (21.99zł)
Relacje interpersonalne (55.25zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces (47.00zł)