e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne


Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Seth Godin
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 232, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.
Tom Peters

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów - bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają?Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący - a co za tym idzie, nieskuteczny - sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie!Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.
Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).
W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem - przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.
Odwiedź jego blog na www.sethgodin.com !


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing (129.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.30zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Psychologia sprzedaży (34.64zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (46.98zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Go global! (59.00zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)

Pozostałe z serii: Inne

Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. ePub (14.90zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności (37.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. eBook. Pdf (35.90zł)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi (39.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. Mobi (39.00zł)
Jak zacząć inwestować na giełdzie? (33.91zł)
Magiczna moc umysłu. Jak zaprogramować swój mózg na szczęście (34.90zł)
Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych (49.45zł)
Mount Everest biznesu. eBook. ePub (31.99zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania (37.00zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (69.00zł)
PowerPoint. Tworzenie prezentacji. Projekty (29.90zł)
Rework (39.90zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Do kina, na lody, do łóżka. Przewodnik dla niezależnych kobiet (27.00zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. ePub (37.00zł)
Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 (49.90zł)
Podstawy rachunkowości (50.92zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Pdf (35.90zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (59.00zł)