e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne


Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Seth Godin
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2013-04-01
stron: 232, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.
Tom Peters

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów - bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają?Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący - a co za tym idzie, nieskuteczny - sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie!Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.
Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).
W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem - przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.
Odwiedź jego blog na www.sethgodin.com !


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing (129.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Product placement (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Marketing żywności (89.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Komputer PC dla seniorów (34.90zł)
Siedem kultur kapitalizmu (59.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży. eBook. ePub (37.00zł)
Finanse i rachunkowość (51.30zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. Mobi (29.90zł)
Sycylia. Wydanie 1 (39.90zł)
Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania (47.14zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. ePub (29.90zł)
Szwajcaria. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (39.90zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. Mobi (31.99zł)
Czytaj dwa razy szybciej! (29.90zł)
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem (39.00zł)
Wywieranie wrażenia na innych (38.17zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Mobi (31.99zł)
Giełdowe giganty (50.15zł)
Wprowadzenie do ekonometrii (38.17zł)
Zarządzanie działalnością innowacyjną (67.15zł)
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży (99.00zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro (34.90zł)
Sztuka skutecznego porozumiewania się (33.92zł)