e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Marketing według Teda Levitta

Theodore Levitt
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2008-05-09
stron: 336, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)

Pozostałe z serii: VIP

Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)