e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Marketing według Teda Levitta

Theodore Levitt
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2008-05-09
stron: 336, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)