e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
payday loans online same day no credit check
brexit przekazywanie danych osobowych
mocne strony

Seria: VIP


Marketing według Teda Levitta

Theodore Levitt
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2008-05-09
stron: 336, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Product placement (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)