e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Marketing według Teda Levitta

Theodore Levitt
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2008-05-09
stron: 336, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Public relations (35.49zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)