e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Marketing według Teda Levitta

Theodore Levitt
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2008-05-09
stron: 336, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Public relations (35.49zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)