e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Marketing według Teda Levitta

Theodore Levitt
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2008-05-09
stron: 336, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)