e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Marketing według Teda Levitta

Theodore Levitt
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2008-05-09
stron: 336, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (50.92zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Czas na e-biznes (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)

Pozostałe z serii: VIP

Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)