e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Grzegorz Urban
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.

Grzegorz Urban - ekspert ds. projektów generowania popytu i automatyzacji marketingu oraz zarządzania przychodami. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie w wielu branżach, działał na rynkach B2B i B2C, pracował w firmach różnej wielkości. Był m.in. szefem marketingu w UPS Polska, odpowiedzialnym za skrojone na miarę taktyki sprzedażowe, programy leadowe, tworzenie biznesplanów oraz zarządzanie przychodami. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu Blueconnect na ryku B2C w T-Mobile (Era). Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Jest absolwentem studiów MBA Akademii im. Leona Koźmińskiego.


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw (33.92zł)
Rewolucja Six Sigma. Jak General Electric i inne przedsiębiorstwa zmieniły proces w zyski (69.90zł)
Przyspieszony kurs kreatywności (44.00zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. Pdf (29.90zł)
Finanse przedsiębiorstw w zadaniach i przykładach (37.40zł)
Maroko. W labiryncie orientalnych medyn. Wydanie 1 (49.90zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. Pdf (31.99zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (24.90zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (42.42zł)
Potęga pewności siebie (33.92zł)
Windows 8.1 Krok po kroku (83.90zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Księgowania w układzie sprawozdawczości finansowej w jednostkach finansów publicznych (126.65zł)
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji (239.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Product placement (69.00zł)
Sposób na opornych. Skuteczne wywieranie wpływu (39.90zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook. ePub (7.90zł)
Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw (59.42zł)
Firmy rodzinne (25.42zł)