e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Grzegorz Urban
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.

Grzegorz Urban - ekspert ds. projektów generowania popytu i automatyzacji marketingu oraz zarządzania przychodami. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie w wielu branżach, działał na rynkach B2B i B2C, pracował w firmach różnej wielkości. Był m.in. szefem marketingu w UPS Polska, odpowiedzialnym za skrojone na miarę taktyki sprzedażowe, programy leadowe, tworzenie biznesplanów oraz zarządzanie przychodami. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu Blueconnect na ryku B2C w T-Mobile (Era). Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Jest absolwentem studiów MBA Akademii im. Leona Koźmińskiego.


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing bezpośredni (67.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)

Pozostałe z serii: Inne

Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. Pdf (39.00zł)
Sukces jest kobietą (29.67zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Mowa ciała (34.90zł)
Kobiety i ich wpływ na biznes. Nowa rewolucja gospodarcza (41.65zł)
Finanse osobiste (42.42zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (29.90zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie (89.00zł)
Podstawy bankowości z zadaniami (33.92zł)
Fundusze hedgingowe Teoria i praktyka (67.15zł)
Na każdy temat z Marią Szyszkowską. eBook. ePub (19.90zł)
Zakupy z Excelem bez tajemnic. Statystyka, prognozowanie i zarządzanie zakupami (31.45zł)
Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką (79.00zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. ePub (39.00zł)
Microsoft Excel 2010 PL. Formuły i funkcje. Akademia Excela (99.00zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych. eBook. Pdf (31.99zł)
Biznes XXI wieku (39.95zł)
Asystentka na europejskim rynku pracy (33.92zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Pdf (19.95zł)
Zarządzanie dla inżynierów (50.92zł)