e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Grzegorz Urban
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.

Grzegorz Urban - ekspert ds. projektów generowania popytu i automatyzacji marketingu oraz zarządzania przychodami. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie w wielu branżach, działał na rynkach B2B i B2C, pracował w firmach różnej wielkości. Był m.in. szefem marketingu w UPS Polska, odpowiedzialnym za skrojone na miarę taktyki sprzedażowe, programy leadowe, tworzenie biznesplanów oraz zarządzanie przychodami. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu Blueconnect na ryku B2C w T-Mobile (Era). Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Jest absolwentem studiów MBA Akademii im. Leona Koźmińskiego.


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing (129.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Więcej niż Prawo Przyciągania (29.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Autobus energii. Zatankuj swój bak paliwem energii (29.67zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (29.90zł)
126 dni na kanapie. Motocyklem dookoła świata. Wydanie 1 (39.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. Mobi (29.90zł)
Korporacyjni Herosi. Daj pracownikom wolną rękę, zdynamizuj klientów, przekształć swoją firmę (42.42zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. Mobi (31.99zł)
Kontrolowanie wewnętrznego krytyka. Efektywne ćwiczenia praktyczne (32.90zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1 (24.90zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Excel 2010 PL dla bystrzaków (39.90zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Pdf (39.00zł)
Psychologia poznawcza w praktyce (49.45zł)
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (54.00zł)
SpecBabka. Obudź w sobie kobiecą moc! (39.00zł)
Zespoły (37.86zł)