e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
no credit check loans dallas tx
jubira-podatki.pl


Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Grzegorz Urban
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.

Grzegorz Urban - ekspert ds. projektów generowania popytu i automatyzacji marketingu oraz zarządzania przychodami. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie w wielu branżach, działał na rynkach B2B i B2C, pracował w firmach różnej wielkości. Był m.in. szefem marketingu w UPS Polska, odpowiedzialnym za skrojone na miarę taktyki sprzedażowe, programy leadowe, tworzenie biznesplanów oraz zarządzanie przychodami. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu Blueconnect na ryku B2C w T-Mobile (Era). Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Jest absolwentem studiów MBA Akademii im. Leona Koźmińskiego.


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sprzedaj swój software (44.25zł)
Wolność finansowa dzięki inwestowaniu w nieruchomości (26.23zł)
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie. Handlowanie to gra (79.00zł)
Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? (33.91zł)
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów. eBook. Pdf (22.90zł)
Biuro Wszelkiego Pocieszenia. eBook. Pdf (26.90zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Jak pomnażać oszczędności (29.67zł)
Struktury wynagradzania pracowników (59.00zł)
Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów (31.99zł)
Wybrzeże Bałtyku oraz promem na Bornholm. Wydanie 1 (24.90zł)
Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach (37.40zł)
Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova (35.92zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (59.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. Mobi (29.90zł)
Krakowski Kazimierz i Podgórze. Wydanie 1 (44.90zł)
Co będzie miarą twojego życia' (42.42zł)
Tatry. Przewodniki górskie. Wydanie 2 (29.90zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (29.90zł)
i need 1 000 loan bad credit 500 credit score personal loans