e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Grzegorz Urban
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.

Grzegorz Urban - ekspert ds. projektów generowania popytu i automatyzacji marketingu oraz zarządzania przychodami. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie w wielu branżach, działał na rynkach B2B i B2C, pracował w firmach różnej wielkości. Był m.in. szefem marketingu w UPS Polska, odpowiedzialnym za skrojone na miarę taktyki sprzedażowe, programy leadowe, tworzenie biznesplanów oraz zarządzanie przychodami. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu Blueconnect na ryku B2C w T-Mobile (Era). Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Jest absolwentem studiów MBA Akademii im. Leona Koźmińskiego.


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Rachunkowość nie tylko dla księgowych (41.57zł)
List do mojego życia (42.42zł)
Zarządzanie talentami. Wykorzystuj możliwości najzdolniejszych pracowników (73.00zł)
AntyMOBBING. Walcz o swoje prawa w miejscu pracy (29.66zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Go global! (31.20zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych (23.20zł)
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem (39.00zł)
Pełna MOC możliwości (29.25zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook. ePub (19.90zł)
Jak przezwyciężyć nieśmiałość i lęk przed otoczeniem' Trening (34.90zł)
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (33.86zł)
Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta (37.00zł)
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach (39.90zł)
Programowanie w Excelu 2007 PL. Niebieski podręcznik (49.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. eBook. Pdf (29.90zł)
Decydujący czynnik (50.40zł)
Książka o fotografowaniu. Wydanie III rozszerzone (69.00zł)