Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: malafirma; Marketing i zarz±dzanie
Seria: Exclusive
Promocja: -20%
Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat
Mark Joyner
Data wydania: 2007-12-04
stron: 288, miêkka oprawa, format: A5
stron: 288, miêkka oprawa, format: A5
Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji
- szczypta kreatywno¶ci,
- dwie ³y¿ki wyci±gu z pasji,
- porcja trwa³ych relacji z klientem,
- pó³ szklanki poufnych informacji,
W swojej pierwszej ksi±¿ce, nosz±cej tytu³ "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokaza³ specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotowaæ ofertê, której ¿adna rozs±dna osoba nie by³aby w stanie odrzuciæ. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwa³ego sukcesu w sprzeda¿y. Pozosta³e jego elementy autor odkrywa w ksi±¿ce "Wielka Formu³a..."
"Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna siê w miejscu, w którym autor zakoñczy³ "Ofertê nie do odrzucenia" - wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by co¶ z ni± dalej zrobiæ. Druga czê¶æ koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób mo¿na zaprezentowaæ tê ofertê klientom, sprzedaæ, a nastêpnie sprzedaæ ponownie. Niezwyk³a "Wielka Formu³a" jest skuteczna, poniewa¿ podkre¶la prostotê i koncentruje siê wy³±cznie na tych aspektach i dzia³aniach, które przynosz± wymierne rezultaty.
Sposób na wy¶mienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:
- Odszukaj spragnione masy.
- Zaspokój ich pragnienie.
- Zaoferuj kolejn± porcjê napoju, którym wci±¿ bêd± siê chcia³y delektowaæ oraz dzieliæ z innymi.
Cena: 31.20 z³
Pozosta³e z kategorii: malafirma
Zwariowane pomys³y, które siê sprawdzaj±. Jak zbudowaæ kreatywn± firmê (39.00z³)Firma z g³ow±. Jak rozkrêciæ biznes, gdy nie masz gotówki (69.00z³)
Kobiety przejmuj± ster: 99 sposobów na sukces zawodowy i osobisty (27.00z³)
Teraz ma³e jest wielkie. Anegdoty i niezwyk³e pomys³y biznesowe (45.60z³)
Niezbêdnik kobiety sukcesu. Jak skutecznie walczyæ o awans i pieni±dze (29.00z³)
Grzeczne dziewczynki nie krêc± interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen (29.00z³)
33 rady jak przeprowadziæ udan± prezentacjê (14.90z³)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybraæ najlepsz± dla Twojego biznesu' (39.00z³)
Kompendium small businessu (89.00z³)
10 za³o¿eñ networkingu. Jak w pe³ni wykorzystywaæ swoje znajomo¶ci (31.20z³)
Sztuka osi±gania zysku (35.20z³)
Przedsiêbiorczo¶æ jest kobiet±. B±d¼ kreatywna i zdob±d¼ to, o czym marzysz (34.00z³)
Prowadzenie spotkañ biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90z³)
O czym wiedz± bogaci i dlaczego trzymaj± to w tajemnicy' (34.00z³)
Jedenasty element. Klucz do sukcesu w biznesie (37.00z³)
Wylej w³asnego szefa. Jak rzuciæ pracê i zmieniæ pasjê w profesjê (23.20z³)
Pu³apki small biznesu. 133 mity, które niszcz± Twoj± firmê. (37.00z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)Grafika w biznesie. Projektowanie elementów to¿samo¶ci wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00z³)
CRM. Zarz±dzanie kontaktami z klientami (59.00z³)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyæ lubiane reklamy. Wydanie II (44.00z³)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Marketing wed³ug Teda Levitta (49.00z³)
Ksi±¿eczka zdrowia copywritera (4.00z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)
Wprowadzenie do zarz±dzania operacjami i ³añcuchem dostaw (97.00z³)
Jak wprowadziæ klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzeda¿y i marketingu (39.00z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00z³)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82z³)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzaæ po¿±danie klientów i zazdro¶æ konkurencji (39.00z³)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00z³)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolno¶ci przywódczych (27.00z³)
Jak przeprowadziæ transformacjê firmy (57.00z³)
Hipnotyczny marketing (44.00z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie mark± (55.20z³)
Pozosta³e z serii: Exclusive
Biznes i futbol (33.00z³)10 za³o¿eñ networkingu. Jak w pe³ni wykorzystywaæ swoje znajomo¶ci (31.20z³)
W³adza bez tyranii. Jak kontrolowaæ ludzi, pieni±dze, czas, emocje i s³abo¶ci (34.90z³)
Dlaczego mê¿czy¼ni zarabiaj± wiêcej. Prawda o przepa¶ci p³ac i co kobiety mog± na to poradziæ (29.60z³)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68z³)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82z³)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60z³)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyæ fortunê online (37.60z³)
Kaba³a pieniêdzy. ¯ydowska filozofia bogacenia siê (34.90z³)
Pieni±dze le¿± na parkiecie. Gie³da dla niepokornych (33.67z³)
Empowerment. Odkryj ukryt± moc Twoich pracowników! (37.00z³)
Marketing narracyjny. Jak budowaæ historie, które sprzedaj± (39.00z³)
Klient, którego musisz mieæ. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00z³)
Wychodz±c od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00z³)
My¶l jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzeda¿y (44.90z³)
Gie³da. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90z³)
Mistrz sprzeda¿y (31.99z³)
Strategie inwestycyjne. Jak z g³ow± zarabiaæ na gie³dzie (49.00z³)
Zespo³y po polsku. Jak firmy dzia³aj±ce na polskim rynku podnosz± swoj± efektywno¶æ dziêki pracy zespo³owej (49.00z³)
17 ¶miertelnych b³êdów szefa. Wydanie II rozszerzone (27.30z³)