e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


MBA. Kompendium

Robert F. Bruner, Mark R. Eaker, R. Edward Freeman, Robert E
cena: 77.00 zł
Data wydania: 2005-11-29
stron: 368, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESU
prosto z najbardziej prestiżowych kursów MBA

W ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami. Pozostały firmy, które zaspokajały potrzeby rynku. Tworzenie strategii w takich firmach zaczyna się od zdefiniowania tych potrzeb. Zbudowanie stabilnej firmy i utrzymywanie jej na rynku wymaga innowacyjności. Bez opanowania podstaw wiedzy o biznesie jest to wręcz niemożliwe.
"MBA. Kompendium" to książka przedstawiająca wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem firmą działającą na trudnym, współczesnym rynku. Autorzy - wykładowcy Darden School działającej przy University of Virginia, jednej z najbardziej prestiżowych uczelni kształcących menedżerów - opisują teorię i praktykę nowoczesnego biznesu. Omawiają wszystkie tematy wykładane na pierwszym roku typowego kursu MBA: marketing, ekonomię, etykę biznesu, przywództwo, strategię i zarządzanie zasobami ludzkimi i skupiają się na wyzwaniach, przed jakimi staje menedżer nowoczesnej firmy.
  • Rola przedsiębiorstwa we współczesnej gospodarce
  • Etyka nowoczesnego biznesu
  • Mikroekonomia i makroekonomia
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Definiowanie strategii przedsiębiorstwa
  • Zasady rachunkowości w firmie
  • Sposoby interpretacji sprawozdań finansowych
  • Zarządzanie finansami
  • Zawieranie aliansów strategicznych
  • Działalność na rynkach międzynarodowych

"MBA. Kompendium" to lektura obowiązkowa dla każdego menedżera.



Cena: 77.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)