e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


MBA. Kompendium

Robert F. Bruner, Mark R. Eaker, R. Edward Freeman, Robert E
cena: 77.00 zł
Data wydania: 2005-11-29
stron: 368, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESU
prosto z najbardziej prestiżowych kursów MBA

W ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami. Pozostały firmy, które zaspokajały potrzeby rynku. Tworzenie strategii w takich firmach zaczyna się od zdefiniowania tych potrzeb. Zbudowanie stabilnej firmy i utrzymywanie jej na rynku wymaga innowacyjności. Bez opanowania podstaw wiedzy o biznesie jest to wręcz niemożliwe.
"MBA. Kompendium" to książka przedstawiająca wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem firmą działającą na trudnym, współczesnym rynku. Autorzy - wykładowcy Darden School działającej przy University of Virginia, jednej z najbardziej prestiżowych uczelni kształcących menedżerów - opisują teorię i praktykę nowoczesnego biznesu. Omawiają wszystkie tematy wykładane na pierwszym roku typowego kursu MBA: marketing, ekonomię, etykę biznesu, przywództwo, strategię i zarządzanie zasobami ludzkimi i skupiają się na wyzwaniach, przed jakimi staje menedżer nowoczesnej firmy.
  • Rola przedsiębiorstwa we współczesnej gospodarce
  • Etyka nowoczesnego biznesu
  • Mikroekonomia i makroekonomia
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Definiowanie strategii przedsiębiorstwa
  • Zasady rachunkowości w firmie
  • Sposoby interpretacji sprawozdań finansowych
  • Zarządzanie finansami
  • Zawieranie aliansów strategicznych
  • Działalność na rynkach międzynarodowych

"MBA. Kompendium" to lektura obowiązkowa dla każdego menedżera.



Cena: 77.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)