e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 400, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive
To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya,
założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
Rewolucja w sześciu prostych krokach
  1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
  2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
  3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
  4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
  5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
  6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy. Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.


Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (11.90zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (28.95zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (64.35zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (11.90zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (23.40zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (25.35zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (25.35zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Sztuka rynkologii (49.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)

Pozostałe z serii: Inne

Szefologika, czyli logika szefowania (31.85zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. Pdf (31.99zł)
Zwycięskie opowieści. Jak porozumiewać się, przekonywać, wygrywać dzięki ukrytej potędze opowieści (50.92zł)
NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi. eBook. Mobi (23.90zł)
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym (19.92zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Barszcz ukraiński. Wydanie II rozszerzone (11.90zł)
Organizacja systemów produkcyjnych (55.17zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz (49.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom (27.92zł)
Serce, inteligencja, odwaga i szczęście. Co jest potrzebne każdemu przedsiębiorcy i co jest niezbędne do utworzenia wspaniałej firmy (50.92zł)
Sztuka Wojny. Wydanie II (34.90zł)
Access. Programowanie w VBA (99.00zł)
Dublin. Udany Weekend Michelin. Wydanie 2 (18.90zł)
Jak znaleźć pracę i nie zgubić po drodze siebie (16.92zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Pdf (29.90zł)
Człowiek w firmie Bez obaw i z ochotą (55.71zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów (7.90zł)
Ekonomia menedżerska (89.00zł)