e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 400, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive
To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya,
założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
Rewolucja w sześciu prostych krokach
  1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
  2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
  3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
  4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
  5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
  6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy. Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
Biznes XXI wieku (36.26zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (45.51zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)

Pozostałe z serii: Inne

Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe (39.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. ePub (17.90zł)
Rachunkowość zarządcza klucz do sukcesu (41.65zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. ePub (47.00zł)
Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów (33.92zł)
Więcej niż Osho. Idee, nauki i przekaz kontrowersyjnego guru (34.90zł)
Pomoc publiczna a rozwój firmy (25.42zł)
Zachowania w organizacji (59.42zł)
Jak pomnożyć źródła swoich dochodów. Metody zdobycia i zachowania majątku (58.65zł)
Podejmowanie decyzji (38.17zł)
Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa (35.20zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia (32.90zł)
Strażnik Mafii (4.00zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook. Pdf (31.99zł)
Lost: Zagubieni i filozofia. Mroczna strona wyspy (32.90zł)
Wybij się (39.90zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
Nareszcie więcej zysku! (29.31zł)
Trening Jaguara. Obudź w sobie pewność siebie i osiągaj zamierzone cele (29.00zł)