e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 400, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive
To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya,
założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
Rewolucja w sześciu prostych krokach
  1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
  2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
  3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
  4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
  5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
  6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy. Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (27.93zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (49.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (27.30zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy (18.42zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (27.93zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (22.33zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (34.30zł)
Biznes XXI wieku (39.95zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (27.93zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (50.15zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (31.43zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (49.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Sztuka rynkologii (22.39zł)
Sztuka rynkologii (27.93zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Barcelona. Udany Weekend Michelin. Wydanie 3 (18.90zł)
Zen Steve'a Jobsa (20.93zł)
Model biznesowy. TY (59.00zł)
Portugalia. Od Lizbony po wybrzeże Algarve. Wydanie 1 (24.90zł)
Ukryta dynamika (69.00zł)
Barszcz ukraiński (27.93zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Mobi (35.90zł)
W 80 zadań dookoła Excela. Zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego w ćwiczeniach (69.00zł)
Zarządzanie projektem (55.17zł)
Etyka biznesu (29.67zł)
Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu (27.30zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. Pdf (13.95zł)
Excel 2007 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)
Coaching Tao (38.17zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. Pdf (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (42.42zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. ePub (29.90zł)
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce (33.92zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Kazusy z prawa dla ekonomistów (33.15zł)