e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 400, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive
To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya,
założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
Rewolucja w sześciu prostych krokach
  1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
  2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
  3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
  4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
  5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
  6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy. Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (29.31zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Wybij się (39.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (37.00zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (45.51zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (49.00zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (61.56zł)
Biznes XXI wieku (36.26zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Marketing (76.37zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)

Pozostałe z serii: Inne

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
Motywacja. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Postanowienia noworoczne. Jak zmienić nawyki, zrealizować plany i spełnić marzenia (21.60zł)
Zrozumieć nastolatka. Od nici porozumienia do głębokich więzi (19.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Opanuj swój wewnętrzny głos. Jak w niecałe 30 sekund wygrać wojnę toczącą się w Twojej głowie i zyskać wyjątkowe życie! (28.54zł)
Czy ptaki śpiewają w piekle' (37.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Sięgnij po swoje marzenia! (23.07zł)
Polak w świecie finansów (49.45zł)
Skazani na biuro. Jak przetrwać w cywilizacji biurkowej (33.91zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. Pdf (14.90zł)
Tak! 50 sekretów nauki perswazji (49.90zł)
Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa (35.20zł)
Zarządzanie projektami unijnymi (42.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Rewizor GT. Prowadzenie ewidencji księgowej (27.00zł)
Pracuj z głową! Spraw, by Twoja praca stała się łatwa, lekka i przyjemna (32.90zł)