e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 400, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive
To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya,
założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
Rewolucja w sześciu prostych krokach
  1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
  2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
  3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
  4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
  5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
  6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy. Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.


Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
Wybij się (39.90zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (49.00zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (50.15zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Trend jest twoim przyjacielem (39.10zł)
Biznes XXI wieku (39.95zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marka Konsument Badacz (59.00zł)
100 kroków do szczęścia. Jak własnymi siłami zmienić życie (27.00zł)
Windykacja. Tom I. Negocjacje z dłużnikami (66.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (47.00zł)
Ryzyko w działalności bankowej (49.00zł)
Bądź sobą. Autentyczność jest w cenie (39.00zł)
Opanować czas (29.90zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. PDF (39.00zł)
Majorka, Minorka, Ibiza oraz Formentera. Archipelag marzeń. Wydanie 1 (24.90zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Zwiększ swój finansowy IQ (47.00zł)
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. eBook. PDF (31.99zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Pdf (31.99zł)
Syndrom samca alfa (32.22zł)
Makroekonomia dla zaawansowanych (59.42zł)
Pracuj z pasją! Znajdź posadę, która da Ci satysfakcję, radość i pieniądze. eBook. ePub (21.99zł)
Obudź swoją kreatywność. Jak aktywować twórczy potencjał umysłu (34.90zł)
Windows 7 PL. Biblia (99.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)