e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Anna Miotk
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2013-02-14
stron: 256, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.


Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Biblia e-biznesu (99.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
E-logistyka (50.92zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (11.90zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (11.90zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (11.90zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (22.20zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Podręcznik manipulacji (31.40zł)
W 80 zadań dookoła Excela. Zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego w ćwiczeniach (69.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. Pdf (31.99zł)
Oczami intuicji (42.42zł)
Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów (55.17zł)
Ocena efektywności inwestycji (34.78zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (59.00zł)
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich (62.00zł)
Rachunkowość zarządcza w przedsiębiorstwie (40.80zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (14.90zł)
Credit Scoring (38.74zł)
Windows 7 PL. Biblia (99.00zł)
Sukces tu i teraz. Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz (42.90zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. Mobi (21.99zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie. eBook. PDF (13.95zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. ePub (39.00zł)
Francja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)