e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

A. K. Pradeep
cena: 49.90 zł
Data wydania: 2011-08-26
stron: 256, twarda oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


Patroni medialni:



Cena: 49.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (39.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)