e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

A. K. Pradeep
cena: 59.00 zł
Data wydania: 2011-08-26
stron: 256, twarda oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


Patroni medialni:



Cena: 59.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (27.93zł)
Marketing (129.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (27.93zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (51.35zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Coaching (47.00zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (34.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)