e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

A. K. Pradeep
cena: 49.90 zł
Data wydania: 2011-08-26
stron: 256, twarda oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


Patroni medialni:



Cena: 49.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.25zł)
Badania rynku (32.30zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (22.42zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Public relations (38.17zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Proaktywny telemarketing (27.75zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (29.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (41.17zł)