e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -30%


Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

A. K. Pradeep
promocja -30%
cena: 49.9 zł 34.93 zł
Data wydania: 2011-08-26
stron: 256, twarda oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


Patroni medialni:



Cena: 34.93 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing (129.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (34.30zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (34.30zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (27.93zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (41.30zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)