e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

A. K. Pradeep
cena: 49.90 zł
Data wydania: 2011-08-26
stron: 256, twarda oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


Patroni medialni:



Cena: 49.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług turystycznych (38.17zł)
Public relations (38.17zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Badania rynku (32.30zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)