e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

A. K. Pradeep
cena: 49.90 zł
Data wydania: 2011-08-26
stron: 256, twarda oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


Patroni medialni:



Cena: 49.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Product placement (69.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)