e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Jay Conrad Levinson, Seth Godin
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-16
stron: 264, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz - co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze - marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpośrednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Przedsiębiorczość i podstawy biznesu

Biznes rodzinny (19.90zł)
Jak pisać dobre e-maile (15.92zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)