e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Jay Conrad Levinson, Seth Godin
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-16
stron: 264, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz - co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze - marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpośrednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Przedsiębiorczość i podstawy biznesu

Biznes rodzinny (19.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Jak pisać dobre e-maile (15.92zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (36.26zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (28.86zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (36.26zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (43.66zł)
Kompendium small businessu (65.86zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)