e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Jay Conrad Levinson, Seth Godin
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-16
stron: 264, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz - co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze - marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpośrednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Przedsiębiorczość i podstawy biznesu

101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Jak pisać dobre e-maile (15.92zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)