e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Jay Conrad Levinson, Seth Godin
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-16
stron: 264, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz - co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze - marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpośrednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Przedsiębiorczość i podstawy biznesu

Biznes rodzinny (19.90zł)
Jak pisać dobre e-maile (15.92zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)