e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

Bill Stinnett
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-11-22
stron: 328, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów
Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.
Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.
  • Sposoby poznawania oczekiwań klienta
  • Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
  • Zdobywanie zaufania klientów
  • Rozmowy i spotkania z klientami
  • Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Przyspieszanie decyzji o zakupach
Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo (37.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)