e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

Bill Stinnett
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-11-22
stron: 328, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów
Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.
Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.
  • Sposoby poznawania oczekiwań klienta
  • Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
  • Zdobywanie zaufania klientów
  • Rozmowy i spotkania z klientami
  • Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Przyspieszanie decyzji o zakupach
Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Coaching (47.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)