e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

Bill Stinnett
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-11-22
stron: 328, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów
Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.
Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.
  • Sposoby poznawania oczekiwań klienta
  • Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
  • Zdobywanie zaufania klientów
  • Rozmowy i spotkania z klientami
  • Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Przyspieszanie decyzji o zakupach
Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Marketing (129.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (59.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)