e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

wiêcej
Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 z³

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

wiêcej
Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

wiêcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³




Seria: Exclusive
Promocja: -85%


Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robi± g³upie rzeczy

Jeffrey A. Miller
promocja -85%
cena: 46.666666666667 z³ 7.00 z³
Data wydania: 2006-11-13
stron: 288, twarda oprawa, format: A5

wiêcej na stronie onepress.pl

Jak panowaæ nad sob± i nie dopu¶ciæ,
¿eby niepokój negatywnie wp³ywa³ na podejmowane decyzje?

  • Sk±d bierze siê niepokój w organizacjach?
  • Jak rozpoznaæ objawy niepokoju i jak siê od niego uwolniæ?
  • Jak zachowaæ spokój, jasno¶æ umys³u i opanowanie w obliczu niepokoju?
Niepokój towarzyszy ludzko¶ci od zarania dziejów. Dawniej pomaga³ skutecznie walczyæ o przetrwanie, dzi¶ czêsto bywa motorem wielkich przedsiêwziêæ. Jednak w organizacjach charakteryzuj±cych siê zbyt wysokim poziomem niepokoju pracownicy nie wykorzystuj± w pe³ni swoich mo¿liwo¶ci. Dlatego umiejêtno¶æ zachowania spokoju prêdzej czy pó¼niej owocuje lepszymi i bardziej produktywnymi relacjami w miejscu pracy.
Autor ksi±¿ki "Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robi± g³upie rzeczy?" przedstawia praktyczne wskazówki, dziêki którym ³atwiej osi±gn±æ sukces na dzisiejszych niespokojnych rynkach. Wiedza, motywacja i talent pracowników to cenne zasoby firmy, ale tak naprawdê umiejêtno¶æ radzenia sobie z towarzysz±cym biznesowi niepokojem czêsto decyduje o powodzeniu lub pora¿ce. Przedstawione w ksi±¿ce przyk³ady sk³aniaj± do przemy¶leñ. Wnioski mog± pomóc w stworzeniu miejsca pracy, do którego zawsze chêtnie bêdziemy wracaæ.
  • Dlaczego niepokój towarzyszy wszystkim organizacjom?
  • W jaki sposób niepokój wp³ywa na podejmowanie decyzji?
  • Jakie rodzaje niepokoju wystêpuj± w firmach i organizacjach?
  • Niepokój jest zara¼liwy - jak go rozpoznaæ i jak mu przeciwdzia³aæ?


Cena: 7.00 z³

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie

Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Wspó³czesne systemy zarz±dzania. Jako¶æ, bezpieczeñstwo, ryzyko (44.90z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Podrêcznik wdra¿ania ISO 9001:2000 (49.00z³)
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady by³ego szefa mafii (32.90z³)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla mened¿era (34.00z³)
Trzy prawa skutecznego dzia³ania. Kszta³tuj przysz³o¶æ swoj± i swojej firmy (37.89z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyæ siê zarz±dzania niewiadomym (49.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w warunkach niepewno¶ci (69.00z³)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego m±drzy ludzie dokonuj± z³ych wyborów (39.00z³)
Realizacja genialnych pomys³ów. Jak sprawiæ, by nie skoñczy³o siê na gadaniu (37.00z³)
RozGROMiæ konkurencjê. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciê¿ania (44.90z³)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00z³)
Regu³y gie³dy. ¯elazne zasady najwiêkszych inwestorów (47.00z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)

Pozosta³e z kategorii: Biuro i praca

Zachowaj twarz. Jak k³amaæ, oszukiwaæ i manewrowaæ w trudnych sytuacjach (24.90z³)
Nauki Barona (33.00z³)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych (23.20z³)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 195 ujêæ Scotta Kelbyego (37.00z³)
Doskona³a umiejêtno¶æ komunikacji. eBook (19.90z³)
MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II (59.90z³)
Jak zyskaæ uznanie szefa i odnie¶æ sukces w pracy (19.90z³)
Genotyp przedsiêbiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60z³)
Inteligencja spo³eczna. Nowa nauka sukcesu (34.90z³)
Motywacja bez granic (29.90z³)
Grzeczna dziewczynka idzie do pracy czyli jak przetrwaæ trudne pocz±tki (27.00z³)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzy¶ci poprzez wspó³pracê (47.20z³)
Samodzielna firma. Za³ó¿ i rozwiñ w³asn± firmê (44.90z³)
Doceniæ siebie i w³asn± warto¶æ (29.00z³)
NLP. Wp³yw na siebie i innych (19.90z³)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20z³)
Grzeczne dziewczynki nie krêc± interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen (29.00z³)
Tworzenie makr w VBA dla Excela 2003/2007. Æwiczenia (18.99z³)
Wylej w³asnego szefa. Jak rzuciæ pracê i zmieniæ pasjê w profesjê (23.20z³)
OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko (14.90z³)

Pozosta³e z serii: Exclusive

Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Genotyp przedsiêbiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60z³)
Reklama p³ynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00z³)
Organizacje pozarz±dowe. Zarz±dzanie, kreowanie wizerunku i wspó³praca z mediami w III sektorze (39.00z³)
Bogaæ siê! Dziesiêæ przykazañ zarabiania pieniêdzy. Wydanie II (32.17z³)
Zwariowane pomys³y, które siê sprawdzaj±. Jak zbudowaæ kreatywn± firmê (39.00z³)
Potêga kultowej marki. W jaki sposób dziewiêæ wyj±tkowych marek zmieni³o swoich klientów w wiernych fanów (37.00z³)
Mówca doskona³y. Wyst±pienia publiczne w praktyce (24.30z³)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20z³)
Mened¿er do zadañ specjalnych. Czasowe zarz±dzanie przedsiêbiorstwem (47.00z³)
Inwestycje gie³dowe. Jak graæ i wygrywaæ (31.20z³)
Jak zyskaæ uznanie szefa i odnie¶æ sukces w pracy (19.90z³)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskona³ego (34.90z³)
Zrozumieæ BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00z³)
Forex dla pocz±tkuj±cych. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00z³)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00z³)
Zas³ona dymna. Jak naginaæ fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00z³)
Wojuj±cy marketing. Zwyciêskie strategie i kampanie (29.60z³)
Sztuka sprzeda¿y (23.20z³)
Odkryj swój potencja³. 21 sposobów na prze¶cigniêcie konkurencji w my¶leniu, dzia³aniu i zarabianiu pieniêdzy (39.00z³)