e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: piawrz
Seria: Inne


Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces

Zbigniew Mendel
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2011-12-22
stron: 296, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces -- spis treści

Wprowadzenie (8)

Rozdział 1. Cenzus wykształcenia - mit czy faktyczne źródło przewagi konkurencyjnej na rynku pracy? (12)

  • 1.1. Studia techniczne, ekonomiczne, humanistyczne? W poszukiwaniu optymalizacji (19)
  • 1.2. Studia w Polsce - kompleks, determinizm ekonomiczny czy świadomy wybór? (24)
  • 1.3. MBA - uzasadniona, racjonalna potrzeba czy zbędny snobizm o marketingowym charakterze? (30)
  • 1.4. Kształcenie ustawiczne: mądrość osiągamy z wiekiem, największą z wiekiem... od trumny (34)
  • 1.5. Firmy edukacyjno-szkoleniowe: nie wszystko złoto, co się świeci (36)
  • 1.6. Nie samą szkołą żyje człowiek (38)

Rozdział 2. Rekrutacja - obiektywny proces czy coś więcej? (42)

  • 2.1. Wybieraj i daj się wybrać tylko z pełną świadomością skutków (43)
  • 2.2. Relatywizm wyborów i decyzji - pozorność porażek (47)
  • 2.3. Standardy i etyka Twoim uniwersalnym drogowskazem (50)
  • 2.4. Przewaga konkurencyjna w procesie rekrutacji i jej determinanty (53)

Rozdział 3. Start w biznesie - czyli wykorzystaj swoją szansę (58)

  • 3.1. W biznesie jak w życiu - szanse są wszędzie (59)
  • 3.2. Cokolwiek robisz, wykonuj to dobrze i lepiej; myśl, analizuj oraz planuj (61)
  • 3.3. Skóra, fura i komóra - nie zapominaj o priorytetach (64)
  • 3.4. W biznesie jak w Legii: kto nie maszeruje, ten ginie (66)
  • 3.5. Starych przyjaciół szanuj, nowych zdobywaj i umiejętnie dobieraj (68)

Rozdział 4. Od wykonywania, przez kierowanie, do zarządzania (72)

  • 4.1. Awans - czyli jak osiągnąć sukces w hierarchii (72)
  • 4.2. Cechy dobrego kierownika - teoria czy/i praktyka (76)
  • 4.3. Osobowość a sukcesy kierownicze (81)
  • 4.4. Czy Fayol miał rację? - umiejętności kierownicze i ich ewolucja (85)
  • 4.5. Wychowanie następców to Twoja powinność (87)

Rozdział 5. Relacje przełożony - podwładny, czyli jakim być szefem (94)

  • 5.1. Wiarygodność wzmocniona przykładem osobistym (95)
  • 5.2. Promuj dobrych i zdolnych, choć nie tylko młodych (97)
  • 5.3. Komunikacja i informacja zwrotna kluczem do sukcesu (100)
  • 5.4. Delegowanie uprawnień (105)
  • 5.5. Liczby i wskaźniki analizuj zawsze przez pryzmat człowieka (107)
  • 5.6. Uwłaczająca prywata - trąba powietrzna Twojego autorytetu (110)

Rozdział 6. Firma państwowa - firma prywatna - firma zagraniczna: różnice i podobieństwa z punktu widzenia pracobiorcy, kierownika i zarządzającego (116)

  • 6.1. Od królestwa procedur po spontaniczną intuicję (117)
  • 6.2. Wynik nie musi być najważniejszy, czyli korygujący mechanizm polityki (121)
  • 6.3. Nic nie trwa wiecznie - stabilność zatrudnienia i zarządzania (124)
  • 6.4. Ulotny czar korporacji, optymalna droga zawodowej kariery (129)

Rozdział 7. Relacje z partnerami społecznymi i otoczeniem biznesowym (134)

  • 7.1. Kooperacja - konfrontacja - konsensus - relacje ze związkami zawodowymi i radą pracowniczą (135)
  • 7.2. Trudne partnerstwo - relacje z samorządem lokalnym (143)
  • 7.3. Organizacje pracodawców - towarzystwa wzajemnej adoracji czy realna siła? (146)
  • 7.4. Biznes a środowiska naukowe (148)
  • 7.5. Nie masz potencjału, aby zbawić świat, czyli relacje z organizacjami pożytku publicznego (151)

Rozdział 8. Proces upadłości i debiut giełdowy - antypody tego samego procesu zarządzania (156)

  • 8.1. Dlaczego firmy upadają i jaki w tym udział mają zarządzający? (157)
  • 8.2. Po co przedsiębiorstwa "idą" na giełdę i jaka w tym zasługa kierowników? (164)
  • 8.3. Czy debiut giełdowy i proces upadłości mają wymiar edukacyjny dla kierownika? (172)
  • 8.4. Kierowniku, w obu procesach zważaj na reputację i pamiętaj o odpowiedzialności (175)

Rozdział 9. Nie możesz i nie chciej być sam - jak budować zespół zarządzający (182)

  • 9.1. Ambicja - lojalność - zaufanie, czyli alfabet tworzenia zespołu (183)
  • 9.2. Zespół świadczy o Tobie - kompetencje i zadania kierownika (186)
  • 9.3. Dyktator czy "primus inter pares" - style zarządzania zespołem (190)
  • 9.4. Synergia w zespole jako fundament jego sukcesów (194)

Rozdział 10. W czym jesteś najlepszy - czyli domeny zastrzeżone prezesa (200)

  • 10.1. Czy naprawdę warto manifestować, że wszystko Ci wolno? (201)
  • 10.2. Zarządzanie z "tylnego siedzenia" - maniera czy uzasadniona konieczność? (203)
  • 10.3. Pomagaj tam, gdzie możesz, angażuj się osobiście jedynie tam, gdzie musisz (206)
  • 10.4. Twoja główna domena - nielimitowana odpowiedzialność (213)

Rozdział 11. Właściciel to nie Bóg - ma rację tylko do czasu (220)

  • 11.1. Granice optymalizacji podatkowej (220)
  • 11.2. Różnice percepcji - różnice interesów - zróżnicowana odpowiedzialność (225)
  • 11.3. Własność kapitału a zarządzanie (229)

Rozdział 12. Rodzina Twoim największym kapitałem... choć bez przesady! (236)

  • 12.1. Arystotelesowski złoty środek, czyli równoważność priorytetów (236)
  • 12.2. Nepotyzm - wstydliwy fakt, niezbywalne prawo czy publicystyczna fikcja? (240)

Rozdział 13. Jak nie zwariować - czyli podwójne życie prezesa (246)

  • 13.1. Poczucie humoru jako metoda na rozładowanie napięcia i stresu (247)
  • 13.2. Nie tylko biznesem żyje prezes - znajdź czas na Twoje pasje i zainteresowania (250)

Zakończenie (256)

Notatka o autorze (259)

Bibliografia (261)



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z serii: Inne

Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek (49.00zł)
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej (34.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Badania rynku (32.30zł)
Głos wiedzy. Droga do wewnętrznego spokoju (27.92zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz (49.00zł)
Franczyza - droga do sukcesu (49.00zł)
Transport międzynarodowy (55.17zł)
Tao Te Ching (34.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Turcja. Kraj czterech mórz. Wydanie 4 (59.90zł)
O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka (49.00zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. Pdf (14.90zł)
Rynki inwestycji alternatywnych (38.17zł)
Wenecja. Przewodnik - Celownik (29.90zł)
Filozofia I-Cing w zarządzaniu (33.15zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych (25.59zł)
Komunikacja kryzysowa (59.00zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)