e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta'

Mark Joyner
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2006-11-13
stron: 224, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
  • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
  • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:
  • Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
  • Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
  • Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
  • Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
  • Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
  • Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
  • Budowanie i pozycjonowanie marki
  • Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
  • Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Public relations (38.17zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing usług (42.42zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)