e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta'

Mark Joyner
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2006-11-13
stron: 224, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
  • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
  • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:
  • Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
  • Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
  • Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
  • Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
  • Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
  • Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
  • Budowanie i pozycjonowanie marki
  • Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
  • Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)