e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta'

Mark Joyner
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2006-11-13
stron: 224, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
  • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
  • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:
  • Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
  • Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
  • Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
  • Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
  • Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
  • Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
  • Budowanie i pozycjonowanie marki
  • Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
  • Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)