e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -88%


Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm

Milan Kaplan, Josef Zrnik
promocja -88%
cena: 41.666666666667 zł 5.00 zł
Data wydania: 2007-03-22
stron: 232, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Odkryj tajemnice dostawców i oddziel ziarna od plew

  • Praca przyszłości: internetowy menadżer zaopatrzenia
  • Poprawianie pozycji negocjacyjnej w relacjach z dostawcami dzięki miarodajnej i pełnej informacji
  • Studium przypadku: porównanie wydajności dostaw przed i po wdrożeniu przetargów online
Co dają przetargi online?
Jedni dostawcy przekonują, że są najtańsi i najlepsi. Inni wręczają prezenty. A jeszcze inni utrzymują się tylko dzięki wieloletnim kontaktom z działem zaopatrzenia. I nie wiadomo, którzy są konkurencyjni, od których firma za mało wymaga i czy na rynku nie pojawił się nowy, lepszy i tańszy dostawca. Czy w takiej sytuacji możesz zapewnić firmie korzystne warunki dostaw? Tak, ale pod warunkiem, że stworzysz klarowny system porównywania ofert. Przetestujesz ich konkurencyjność. Zdobędziesz o nich miarodajne informacje i nie pozwolisz, by dostawcy opowiadali bajki. Wtedy poczują, że mają silnych i być może lepszych konkurentów. Uświadomią sobie, jak łatwo stracić klienta i jak trudno pozyskać nowego. A Ty wywalczysz lepsze warunki dostaw. Tak właśnie działa system przetargów online.Jak wdrożyć w firmie przetargi online?
Wdrażanie przetargów online jest tanie i zaskakująco proste. Autorzy omawiają na prawdziwych przykładach korzyści z przetargów online, wprowadzanych w firmach czeskich, polskich i słowackich. Pokazują od kuchni cały proces transformacji systemu zaopatrzenia firmy:
  • konstruowanie przejrzystych warunków dostaw,
  • obniżanie pracochłonności procesu zaopatrzenia,
  • obsługa oprogramowania do przetargów online,
  • usprawnianie negocjacji z dostawcami,
  • pokonywanie barier psychologicznych i decyzyjnych przy wdrażaniu przetargów online,
  • oddzielanie osobistych relacji z dostawcami od procedury porównywania ofert,
  • mierzenie rezultatów wdrożenia przetargów online.


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: dystrybucjailogistyka

Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Ekonomia zrównoważonego rozwoju (42.42zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. Wydanie II zaktualizowane (69.00zł)
Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli (34.90zł)
Efektywne szkolenie. Techniki doskonalenia umiejętności trenerskich. Wydanie 2 (69.00zł)
Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (38.17zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym (29.90zł)
Zapamiętywanie w ćwiczeniach (29.66zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów. eBook. PDF (27.90zł)
10 prostych sposobów radzenia sobie ze stresem (33.92zł)
Zarządzanie projektami. Wydanie II (59.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Codziennik niemiecki (42.42zł)
Skuteczne realizowanie projektów (32.30zł)
Zyskaj na czasie. Quick Response Manufacturing - innowacyjna metoda zarządzania przedsiębiorstwem (59.42zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Mobi (39.00zł)
Zarządzanie wiedzą (59.00zł)