e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

Emilia Kotnis-Górka, Mateusz Wysocki
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-08-26
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
  • Trzeci sektor w polskich realiach
  • Pozyskiwanie środków
  • Poszukiwanie najlepszych ludzi
  • Marketing organizacji
  • PR wewnętrzny i zewnętrzny
  • Rola rzecznika prasowego
  • Konferencje prasowe od A do Z
  • Współpraca z mediami

Organizacja zarządzania organizacją

Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją innych organizacji pozarządowych.
Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym.


Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu.
Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: srolip

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!" (39.90zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy (29.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Word 2010 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Office 2010 PL. Seria praktyk (39.00zł)
PowerPoint 2010 PL. Seria praktyk (39.90zł)
Superkompetencja. Sześć fundamentów, dzięki którym osiągniesz pełnię swoich możliwości (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)