e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

Emilia Kotnis-Górka, Mateusz Wysocki
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-08-26
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
  • Trzeci sektor w polskich realiach
  • Pozyskiwanie środków
  • Poszukiwanie najlepszych ludzi
  • Marketing organizacji
  • PR wewnętrzny i zewnętrzny
  • Rola rzecznika prasowego
  • Konferencje prasowe od A do Z
  • Współpraca z mediami

Organizacja zarządzania organizacją

Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją innych organizacji pozarządowych.
Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym.


Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu.
Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: srolip

Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Word 2010 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!" (39.90zł)
Superkompetencja. Sześć fundamentów, dzięki którym osiągniesz pełnię swoich możliwości (39.00zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy (29.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Seria praktyk (39.90zł)
Office 2010 PL. Seria praktyk (29.25zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)