e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi

Emilia Kotnis-Górka, Mateusz Wysocki
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2011-10-28
stron: 160, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
  • Trzeci sektor w polskich realiach
  • Pozyskiwanie środków
  • Poszukiwanie najlepszych ludzi
  • Marketing organizacji
  • PR wewnętrzny i zewnętrzny
  • Rola rzecznika prasowego
  • Konferencje prasowe od A do Z
  • Współpraca z mediami

Organizacja zarządzania organizacją

Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją innych organizacji pozarządowych.
Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym.


Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu.
Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).


Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Duchowy manifest. 9 spójnych zasad życia zgodnego z porządkiem wszechświata (27.00zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. Pdf (79.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi (27.90zł)
Efekt tygrysa. puść swoją osobistą markę w ruch (33.15zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności (37.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. Mobi (14.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
AlphaHuman (39.90zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych. eBook. ePub (21.99zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. eBook. Mobi (21.99zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. Pdf (34.90zł)
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi (54.99zł)
Niesprawiedliwa przewaga. Potęga edukacji finansowej (39.95zł)
Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych (59.00zł)
Czy ptaki śpiewają w piekle' (37.00zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie. eBook. PDF (13.95zł)
Sudoku. 101 łamigłówek dla zaawansowanych (7.90zł)
Sen o bogactwie. 7 kłamstw, które niszczą Twój sukces (34.00zł)
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru (34.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie. eBook. ePub (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Polak w świecie finansów (42.42zł)
Zdrowy rozsądek w biznesie (16.15zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Pdf (39.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (59.42zł)
Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik (33.92zł)
TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie... Wydanie II (29.90zł)
Zarządzanie dla inżynierów (50.92zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami (15.19zł)
Pies wojny. Jak oficer SAS stał się pionkiem w afrykańskiej wojnie o ropę (39.90zł)
Potęga intencji. Zmień sposób postrzegania rzeczy a rzeczy same się zmienią (34.00zł)
Motywacja. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (42.42zł)
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (54.90zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. ePub (27.00zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Microsoft Project 2013. Krok po kroku (58.91zł)
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać' (39.00zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Arystoteles, Mozart, Disney i Sherlock Holmes (39.00zł)