e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi

Emilia Kotnis-Górka, Mateusz Wysocki
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2011-10-28
stron: 160, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
  • Trzeci sektor w polskich realiach
  • Pozyskiwanie środków
  • Poszukiwanie najlepszych ludzi
  • Marketing organizacji
  • PR wewnętrzny i zewnętrzny
  • Rola rzecznika prasowego
  • Konferencje prasowe od A do Z
  • Współpraca z mediami

Organizacja zarządzania organizacją

Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją innych organizacji pozarządowych.
Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym.


Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu.
Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).


Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Pdf (35.90zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! eBook. ePub (29.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. ePub (34.90zł)
Wszystko można narysować! Wykorzystanie myślenia wizualnego w biznesie (39.92zł)
AlphaHuman (39.90zł)
Światło w fotografii. Warsztaty ze Scottem Kelbym (59.00zł)
Kodeks wygranych. X przykazań człowieka sukcesu (39.00zł)
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera (48.30zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!". eBook. ePub (31.99zł)
NLP zwycięzców. Sportowy trening umysłu i ciała (34.90zł)
Psychologia pamięci. Badania, teorie, zastosowania (77.00zł)
Statystyka z programem Statistica (59.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Mobi (19.95zł)
System Białoruś (37.00zł)
Fotograf w podróży (59.00zł)
Biuro Wszelkiego Pocieszenia. eBook. Pdf (26.90zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Excel 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. W dążeniu do perfekcji (37.00zł)
Niepewność w pracy. Jak spokojnie przeżyć osiem godzin (34.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Pdf (29.90zł)
Myślenie przeciw konfliktom. Twórcze metody rozwiązywania sporów (37.00zł)
Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie' (39.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. ePub (29.90zł)
TAK 50 sekretów nauki perswazji (25.42zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. ePub (31.99zł)
Biznes na Facebooku i nie tylko (49.00zł)
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji (239.00zł)
100 sekretów. Mistrza Sprzedaży (24.90zł)
Herosi i filozofia. Książka, która ocali ten świat (34.90zł)
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce (33.92zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. ePub (27.90zł)
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (38.17zł)
Dlaczego piątkowi uczniowie pracują dla trójkowych a czwórkowi zostają urzędnikami (43.97zł)
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu (39.00zł)
Nareszcie więcej zysku! (29.31zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny (44.90zł)