e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -69%


Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu

John Mullins, Randy Komisar
promocja -69%
cena: 54.516129032258 zł 16.90 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: 328, twarda oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Plan B jest nie tyle opowieścią o drugich szansach, co źródłem wskazówek od autorów, pomagających nam zrozumieć, na czym polega wybór właściwej drogi, prowadzącej nasze przedsiębiorstwo ku sukcesowi.
Bill Campbell,
prezes Intuit

To kompletny podręcznik, zawierający wiedzę na temat stanu ducha i działań potrzebnych, żeby kierować firmą w tych trudnych czasach stałej zmienności koniunktury gospodarczej. Jest czymś więcej niż tylko najbardziej użyteczną pozycją traktującą o przedsiębiorczości, na jaką miałem okazję się natknąć - Mullins i Komisar redefiniują zasady dotyczące zarządzania strategią organizacyjną i innowacjami w firmie.
Robert Sutton,
profesor Uniwersytetu Stanforda, autor książki Biurko w biurko z jełopem

Wykorzystaj pełen potencjał swojego biznesu

Masz genialny pomysł na rozwój swojej firmy? Stworzyłeś doskonały w każdym calu model biznesowy? Posiadasz perfekcyjną koncepcję działań? To świetnie. A teraz przestań traktować te plany jak własne dziecko. Pozwól im zmieniać się w zgodzie z błyskawicznie ewoluującą sytuacją rynkową. Dzięki temu przestaniesz myśleć wąskotorowo i realizować niewolniczo kolejne punkty programu, a zaczniesz dostrzegać nowe perspektywy i pozaplanowe możliwości. Gdyby twórcy takich firm, jak Google, PayPal lub Starbucks, trzymali się swojego pierwotnego biznesplanu, prawdopodobnie nigdy byśmy o nich nie usłyszeli. Mówiąc krótko - otwórz się na plan B.
Weź do ręki tę nowatorską książkę i odważ się zdiagnozować problemy swojego modelu biznesowego, a potem wprowadź do niego niezbędne poprawki. Innymi słowy, skieruj firmę na nowy kurs! Skoncentruj się na pięciu elementach warunkujących rentowność każdego biznesu, czyli modelach: przychodów, marży brutto, operacyjnym, kapitału obrotowego oraz inwestycyjnym, i zredukuj ryzyko niepowodzenia do minimum. Pamiętaj, że połowiczny sukces, czyli znalezienie sposobu na biznes, który przynosi zyski, ale nie pozwala wykorzystać całego Twojego potencjału, jest równie problematyczny, jak całkowita klapa.
  • Tworzenie skutecznego modelu biznesowego.
  • Testowanie planu A dla warunków polowych.
  • Sztuka tworzenia modelu przychodów.
  • Model marży brutto i ustalanie cen.
  • Definicja kosztów operacyjnych.
  • Pomiar wartości kapitału obrotowego.
  • Lekcje wyniesione ze studiów przypadku.


John Mullins prowadzi badania naukowe oraz zajęcia z przedsiębiorczości i tematyki venture capital w London Business School oraz na warsztatach regularnie odbywających się na czterech kontynentach. Ma za sobą doświadczenie budowania trzech firm. Jest także autorem książki na temat techniki kompleksowej oceny okazji biznesowych. Artykuły jego autorstwa systematycznie pojawiają się w prasie branżowej, zaś on sam często gości w licznych programach radiowych i telewizyjnych, traktujących o przedsiębiorczości czy inwestycjach podwyższonego ryzyka.
Randy Komisar pomaga tworzyć i kształtować firmy "jutra", należące do grona tych najbardziej wizjonerskich. Jest autorem bestsellera The Monk and the Riddle oraz niezliczonych artykułów prasowych na temat przedsiębiorczości i innowacji. Jako profesor konsultant prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Stanforda. Często także występuje - na całym świecie - w roli prelegenta podczas wykładów poświęconych tematyce przedsiębiorczości.


Cena: 16.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (23.40zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (23.40zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach (79.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Sto niekonwencjonalnych strategii. Zasady sztuki wojennej (39.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Kryzys. Pozytywne skutki negatywnych zmian (27.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (69.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (99.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)