e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg

Nicholas Carr
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2012-07-01
stron: 280, oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Nominacja do nagrody Pulitzera 2011
Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011
Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków


To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne.
Maryanne Wolf,
autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain

Po co myśleć? Przecież masz internet!

Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji.
Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę?
Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.


Nicholas Carr - absolwent Harvardu, przez wiele lat pracował na stanowisku redaktora prestiżowego magazynu biznesowego "Harvard Business Review". Obecnie jest jednym z najbardziej znanych publicystów i badaczy sieci. Napisał kilka książek, w tym "Does IT matter?", mówiącej o tym, jak internet wpływa na działanie współczesnych przedsiębiorców, czy "The Big Switch", poruszającej temat przyszłości sieci jako wielkiej chmury danych. Współpracuje między innymi z takimi tytułami, jak "New York Times", "Atlantic", "New Republic", "Wired". Prowadzi swój autorski blog: www.roughtype.com.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (31.99zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. ePub (27.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. Mobi (39.00zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. Mobi (31.99zł)
Ku doskonałości. 30 dni pracy nad sobą (25.41zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. Mobi (27.90zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży (49.00zł)
Ekonometria (80.67zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (14.90zł)
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady (59.00zł)
Więcej niż Sekret (29.90zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. ePub (17.90zł)
Musimy pogadać. Trudne rozmowy z szefem (27.00zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. ePub (23.90zł)
Sun Tzu pod Gettysburgiem. Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej (25.35zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. Mobi (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków. Wydanie III (39.00zł)
Kreatywność w reklamie (41.07zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.78zł)
Więcej niż tu i teraz (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

12 kroków uczciwej* sprzedaży. eBook. Mobi (39.00zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (25.35zł)
Polska polityka pieniężna (41.65zł)
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów (69.00zł)
Rachunkowość finansowa i podatkowa (67.92zł)
Praktyczna improwizacja. Jak techniki improwizacji mogą usprawnić każdy aspekt Twojego życia (24.05zł)
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (46.67zł)
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów (29.00zł)
Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli (34.90zł)
Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce (30.31zł)
Tao wojny (34.90zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. Mobi (27.90zł)
Inteligencja interpersonalna (30.40zł)
IMIENINAŁKI. eBook. Pdf (27.90zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Wydanie II poszerzone (49.00zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Rytuały dla trojga (18.99zł)
Spekulacja intuicyjna (44.95zł)
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine (59.00zł)
Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza (35.70zł)