e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg

Nicholas Carr
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2012-07-01
stron: 280, oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Nominacja do nagrody Pulitzera 2011
Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011
Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków


To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne.
Maryanne Wolf,
autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain

Po co myśleć? Przecież masz internet!

Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji.
Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę?
Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.


Nicholas Carr - absolwent Harvardu, przez wiele lat pracował na stanowisku redaktora prestiżowego magazynu biznesowego "Harvard Business Review". Obecnie jest jednym z najbardziej znanych publicystów i badaczy sieci. Napisał kilka książek, w tym "Does IT matter?", mówiącej o tym, jak internet wpływa na działanie współczesnych przedsiębiorców, czy "The Big Switch", poruszającej temat przyszłości sieci jako wielkiej chmury danych. Współpracuje między innymi z takimi tytułami, jak "New York Times", "Atlantic", "New Republic", "Wired". Prowadzi swój autorski blog: www.roughtype.com.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

ABC pewności siebie i atrakcyjności (39.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. Pdf (34.90zł)
Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie II (34.90zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie (44.90zł)
Inny punkt widzenia. Tom II (26.40zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. Mobi (79.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Epub (19.95zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. Mobi (26.90zł)
Programowanie w Excelu 2007 PL. Niebieski podręcznik (49.00zł)
Postanowienia noworoczne. Jak zmienić nawyki, zrealizować plany i spełnić marzenia (21.60zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!". eBook. ePub (31.99zł)
Perswazja. Droga do osiągania celów (27.90zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. Mobi (37.00zł)
AlphaMale. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. eBook. PDF (31.99zł)
Kodeks władzy. Reguły manipulacji (37.00zł)
Zarządzanie w mediach (49.00zł)
NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi (23.92zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. eBook. Pdf (31.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

NLP dla bystrzaków. Wydanie II (39.90zł)
Analiza finansowa w przedsiębiorstwie (38.25zł)
Biznes nowych możliwości (59.00zł)
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy (34.90zł)
Fundusze hedgingowe Teoria i praktyka (67.15zł)
Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! (35.01zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół (34.90zł)
Strateg (audiobook CD) (33.92zł)
Rytuały dla dwojga (18.99zł)
Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju (67.92zł)
Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków (27.00zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III (39.90zł)
TAK 50 sekretów nauki perswazji (25.42zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie (34.90zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)
Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach. eBook (24.90zł)
Więcej niż Prawo Przyciągania (29.90zł)