e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg

Nicholas Carr
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2012-07-01
stron: 280, oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Nominacja do nagrody Pulitzera 2011
Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011
Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków


To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne.
Maryanne Wolf,
autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain

Po co myśleć? Przecież masz internet!

Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji.
Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę?
Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.


Nicholas Carr - absolwent Harvardu, przez wiele lat pracował na stanowisku redaktora prestiżowego magazynu biznesowego "Harvard Business Review". Obecnie jest jednym z najbardziej znanych publicystów i badaczy sieci. Napisał kilka książek, w tym "Does IT matter?", mówiącej o tym, jak internet wpływa na działanie współczesnych przedsiębiorców, czy "The Big Switch", poruszającej temat przyszłości sieci jako wielkiej chmury danych. Współpracuje między innymi z takimi tytułami, jak "New York Times", "Atlantic", "New Republic", "Wired". Prowadzi swój autorski blog: www.roughtype.com.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej. eBook. Pdf (31.99zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' (29.90zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione (39.00zł)
NIEtoksyczne negocjacje (37.00zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. eBook. ePub (29.90zł)
Współczesne doktryny polityczne (69.00zł)
TRANSformacja. Hipnoza dla każdego (31.20zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. Pdf (26.90zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Pdf (31.99zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
Międzynarodowy biznes turystyczny (46.67zł)
Logistyka przyszłości (50.92zł)
Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi (27.75zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. ePub (47.00zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. ePub (29.90zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. Mobi (31.99zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Epub (19.95zł)

Pozostałe z serii: Inne

Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. Pdf (23.90zł)
Więcej przebojowości! Jak pewnie kroczyć przez życie (27.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Spektakularne upadki wielkich firm (59.00zł)
Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik (33.92zł)
Fotografowanie mężczyzn. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
e-Matematyka wspomagająca ekonomię (59.14zł)
Myślenie pytaniami. Zmień swoje pytania a zmienisz siebie (26.29zł)
100 sekretów. Mistrza Sprzedaży (15.92zł)
Driven. Namiętność silniejsza niż ból (39.90zł)
Salve Theatrum (19.92zł)
Wałkowanie Ameryki (twarda oprawa) (44.90zł)
Partnerski HR. Nowe normy efektywnej rekrutacji, pracy i szkolenia dzisiejszej kadry pracowniczej (44.20zł)
Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (38.17zł)
Podstawy finansów (41.07zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. Pdf (27.90zł)
Fotografowanie kobiet. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
Jak przezwyciężyć nieśmiałość i lęk przed otoczeniem' Trening (34.90zł)
Sztuka wojny według Machiavellego (39.00zł)