e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji

Seweryn Spałek, Maciej Bodych
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2011-12-02
stron: 208, twarda oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
  • Poznaj skuteczne metody zarządzania projektami
  • Naucz się wdrażać odpowiednie procedury w swojej firmie
  • Dowiedz się, jak omijać zagrożenia i radzić sobie z problemami
  • Odnieś sukces biznesowy i popraw wyniki przedsiębiorstwa
PMO - Project Management Office lub po prostu biuro projektów - to jednostka, której zadaniem jest kompleksowe wspieranie procesu zarządzania projektami w organizacji. Jest to również idea, która robi ostatnimi czasy oszałamiającą karierę w świecie nowoczesnego biznesu i zarządzania. Idea, której wręcz nie wypada nie znać, jeśli marzy się o karierze w tych dziedzinach, zwłaszcza że efektywne zarządzanie projektami staje się palącą koniecznością w firmach planujących rozwój i pragnących skutecznie działać na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
W polskich księgarniach brakowało dotąd pozycji kompleksowo i w sposób praktyczny omawiającej zagadnienia związane z PMO. Lukę tę wypełnia książka "PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji". Znajdziesz w niej wszystkie kluczowe zagadnienia, nierozerwalnie związane z efektywnym funkcjonowaniem biura projektów. Jest ona doskonałym wprowadzeniem w arkana efektywnego zarządzania projektami, wdrażania właściwych procedur oraz odpowiedniego definiowania priorytetów. Może także pomóc w planowaniu rozwoju, wprowadzaniu i przestrzeganiu standardów oraz rozwiązywaniu pojawiających się przy tym problemów z personelem czy budżetem organizacji.
  • Doświadczenia z PMO w naszym kraju
  • Praktyka stosowania standardów
  • Zasady efektywnego zarządzania projektami w organizacjach
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wdrażania PMO
  • Doświadczenia związane z priorytetyzacją projektów
  • Skuteczne metody zwiększania wydajności przedsiębiorstw
  • Sposoby poprawiania terminowości i rozwiązywania konfliktów
  • Ulepszanie zarządzania budżetami i zasobami

Zdobądź uznanie zarządu i zostań cenionym specem od zarządzania projektami!



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: zarzadzanieprojektami

Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów (57.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. eBook. Mobi (29.90zł)
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej (33.92zł)
Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie (50.91zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Skuteczny biznesplan a fundusze europejskie (29.75zł)
Hiszpania. Fiesta i sjesta. Wydanie 1 (64.90zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 2 (37.89zł)
Zarządzanie misjami zagranicznymi (59.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. ePub (23.90zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. Mobi (27.00zł)
Więcej niż Osho. Idee, nauki i przekaz kontrowersyjnego guru (34.90zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi. Wydanie II (34.90zł)
Czas na dziecko. Poradnik dla dojrzałych matek (39.00zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem (29.90zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Coaching czyli przebudzacz neuronów (38.24zł)
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy (34.90zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Zarabiaj tyle, ile jesteś wart. Zmaksymalizuj swoje przychody już teraz (37.00zł)