e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

David Balter, John Butman
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-12-05
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (30.36zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Książę (27.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)