e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł

http://www.dla-sklepu.com.pl/
okazjonalne-zdjecia.pl/odziez-i-obuwie/rodzaje-balerin-damskich/

Seria: Exclusive


Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

David Balter, John Butman
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-12-05
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Badania rynku (32.30zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing (129.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Public relations (35.49zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
www.taka-kasa.waw.pl http://spragnieni-zieleni.pl