e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

David Balter, John Butman
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-12-05
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Badania rynku (32.30zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing (129.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (12.90zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Kontroling dla menedżerów (51.35zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (69.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (35.69zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (31.85zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)