e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

David Balter, John Butman
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-12-05
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (50.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Product placement (69.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Badania rynku (32.30zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)