e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

David Balter, John Butman
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-12-05
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing (129.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (39.90zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)