e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

David Balter, John Butman
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-12-05
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Public relations (35.49zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)