e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

David Balter, John Butman
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-12-05
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (31.99zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing (129.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)