e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2005-10-14
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
->

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki
podejmowania skutecznych decyzji

  • Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
  • Pokonywanie barier interpersonalnych
  • Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję
Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.
  • Zdefiniowanie i analiza problemu
  • Reguły podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
  • Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
  • Wprowadzanie decyzji w życie
  • Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Komunikacja interpersonalna

Bądź asertywny. Jak dojść do głosu i zaznaczyć swoją obecność (19.90zł)
Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa (27.00zł)
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie (29.90zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Zachowaj twarz. Jak kłamać, oszukiwać i manewrować w trudnych sytuacjach (24.90zł)
Mowa ciała. Praktyczne wprowadzenie (29.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)