e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2005-10-14
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
->

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki
podejmowania skutecznych decyzji

  • Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
  • Pokonywanie barier interpersonalnych
  • Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję
Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.
  • Zdefiniowanie i analiza problemu
  • Reguły podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
  • Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
  • Wprowadzanie decyzji w życie
  • Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Komunikacja interpersonalna

Bądź asertywny. Jak dojść do głosu i zaznaczyć swoją obecność (19.90zł)
Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa (27.00zł)
Zachowaj twarz. Jak kłamać, oszukiwać i manewrować w trudnych sytuacjach (24.90zł)
Mowa ciała. Praktyczne wprowadzenie (29.00zł)
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie (29.90zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)