e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2005-10-14
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
->

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki
podejmowania skutecznych decyzji

  • Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
  • Pokonywanie barier interpersonalnych
  • Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję
Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.
  • Zdefiniowanie i analiza problemu
  • Reguły podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
  • Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
  • Wprowadzanie decyzji w życie
  • Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Komunikacja interpersonalna

Mowa ciała. Praktyczne wprowadzenie (29.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie (29.90zł)
Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa (27.00zł)
Bądź asertywny. Jak dojść do głosu i zaznaczyć swoją obecność (19.90zł)
Zachowaj twarz. Jak kłamać, oszukiwać i manewrować w trudnych sytuacjach (24.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.40zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (20.94zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)