e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2005-10-14
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
->

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki
podejmowania skutecznych decyzji

  • Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
  • Pokonywanie barier interpersonalnych
  • Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję
Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.
  • Zdefiniowanie i analiza problemu
  • Reguły podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
  • Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
  • Wprowadzanie decyzji w życie
  • Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Komunikacja interpersonalna

Mowa ciała. Praktyczne wprowadzenie (29.00zł)
Bądź asertywny. Jak dojść do głosu i zaznaczyć swoją obecność (19.90zł)
Zachowaj twarz. Jak kłamać, oszukiwać i manewrować w trudnych sytuacjach (24.90zł)
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie (29.90zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa (27.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)