e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Polski e-konsument - typologia, zachowania

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 192 , miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Public relations (38.17zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)