e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Polski e-konsument - typologia, zachowania

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 192 , miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Product placement (69.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Public relations (38.17zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Coaching (47.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)