e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Polski e-konsument - typologia, zachowania

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 192 , miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (24.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marketing (129.00zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (39.90zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)