e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -68%


Polski e-konsument - typologia, zachowania

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
promocja -68%
cena: 33.8125 zł 10.82 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 192 , miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 10.82 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (14.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Przyspieszony kurs rozwoju osobistego (59.00zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (23.94zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)