e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. ePub

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-15
stron: 192 , miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Zen Steve'a Jobsa (29.90zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. Pdf (14.90zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży. eBook. ePub (39.00zł)
Czarownice w biznesie. Rytuały kobiet sukcesu (29.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. Mobi (39.00zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei (39.00zł)
Negocjacje. Sprawdzone strategie (25.41zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Mobi (34.90zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. Pdf (37.00zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (29.90zł)
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu (63.20zł)
Cel przez egoizm. Udane życie w miłości do samego siebie (29.00zł)
Rewizor GT. Ewidencja księgowa bez tajemnic. eBook. ePub (31.99zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla (21.99zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. Pdf (31.99zł)
Więcej niż tu i teraz (29.90zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. Pdf (37.00zł)
Mieć czy być (28.82zł)
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rachunek przepływów pieniężnych w praktyce (37.40zł)
Zarządzanie szefem (19.90zł)
Bankowość elektroniczna (31.45zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Pdf (26.90zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wydanie II (39.00zł)
Sztuka Wojny. Wydanie II (34.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Pdf (14.90zł)
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami. Naucz się wykorzystywać ich talent (59.00zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką (79.00zł)
Wstrętni mężczyźni. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (47.00zł)
BHP 2014. Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (92.65zł)
Wybrzeże Bułgarii i Rumunii. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Mount Everest biznesu (31.99zł)
Rynki inwestycji alternatywnych (38.17zł)