e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. ePub

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-15
stron: 192 , miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. Mobi (27.90zł)
Sześć ram myślowych (18.99zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. Pdf (37.00zł)
Więcej niż tu i teraz (29.90zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla (21.99zł)
Jak korzystać z życia bez stresu. Od spiętego do luzaka w 100 dni (23.20zł)
Świadomość emocjonalna. Źródło wewnętrznej równowagi i zrozumienia (34.90zł)
Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty (157.60zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. Mobi (39.00zł)
Więcej przebojowości! Jak pewnie kroczyć przez życie (27.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Pdf (27.90zł)
Kim chcesz być' Wybierz zawód najlepszy dla Ciebie. eBook. Mobi (23.90zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. ePub (37.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. Pdf (31.99zł)
Maraton dla bystrzaków (39.00zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. Mobi (21.99zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie II (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Bieszczady. Solina. Połoniny, Cerkwie. Przewodnik Rekreacyjny. Wydanie 2 (26.90zł)
Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi (66.21zł)
Komputer. Rozwiązywanie problemów dla seniorów (37.00zł)
Żyj lepiej niż dobrze. Spełniaj swoje marzenia (38.17zł)
Nigdy więcej spóźnień! Przez punktualność do sukcesu (34.90zł)
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki (49.00zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Lider w Praktyce. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Codziennik niemiecki (42.42zł)
Rób to co kochasz a znajdziesz w sobie siłę (33.15zł)
Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie (31.20zł)
Prezentacje. Jak wywołać najlepsze wrażenie (15.92zł)
Siła argumentów. Sztuka konwersacji i potyczki językowe (24.00zł)
Asertywność na co dzień (23.07zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla. eBook. Mobi (27.90zł)
Audyt funkcji personalnej w przedsiębiorstwie (63.00zł)
W dialogu I (27.20zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
Sekrety retoryki. Reguły skutecznej komunikacji (19.90zł)