e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Mobi

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-15
stron: 192 , miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. ePub (29.90zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. eBook. Pdf (31.99zł)
System Białoruś (37.00zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. Pdf (23.90zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. ePub (19.90zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży. eBook. Pdf (39.00zł)
Czas na zmianę. Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu (34.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. ePub (27.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III (59.00zł)
ABC Jak inwestować w nieruchomości (36.26zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej (39.90zł)
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II (23.92zł)
Ku doskonałości. 30 dni pracy nad sobą (25.41zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook. Pdf (31.99zł)
Chorwacja. W kraju lawendy i wina. Wydanie 6 (29.90zł)
Siła argumentów. Sztuka konwersacji i potyczki językowe (24.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Pdf (29.90zł)
Gra w życie (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.15zł)
Kontrola przedsiębiorcy (83.30zł)
Alchemia uwodzenia, czyli jak hipnotycznie kontrolować umysły, uczucia i zachowania seksualne kobiet (27.75zł)
Mistrzowie rynków finansowych (79.00zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III. eBook. ePub (31.99zł)
Podstawy finansów (41.07zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!". eBook. ePub (31.99zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. ePub (31.99zł)
Sztuka wojny według Machiavellego (39.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. Mobi (31.99zł)
Wojownik czasu. Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później (32.90zł)
Microsoft Project 2013. Krok po kroku (53.46zł)
Strateg (audiobook CD) (33.92zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (39.00zł)
Elektronika. Od praktyki do teorii (79.00zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Haker umysłów. eBook. Mobi (23.90zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Pdf (26.90zł)
Tworzenie wartości przez dział HR (79.00zł)