e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Pdf

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-15
stron: 192 , miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Logistyka przyszłości (50.92zł)
Kraków's Nowa Huta (32.00zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu (29.00zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Zarządzanie ryzykiem walutowym. eBook. Pdf (27.90zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz (39.00zł)
Forex rynek walutowy dla początkujących inwestorów (30.52zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. ePub (31.99zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. Mobi (29.90zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.00zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie (89.00zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. ePub (27.90zł)
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. eBook. PDF (31.99zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. ePub (37.00zł)
Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? (33.91zł)
Własnymi słowami. Wprowadzenie do nauczania Dalajlamy XIV (29.00zł)
Wszystko można narysować! Wykorzystanie myślenia wizualnego w biznesie (39.92zł)
Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych (69.00zł)
Skazani na biuro. Jak przetrwać w cywilizacji biurkowej (33.91zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Mobi (27.90zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy (29.90zł)
Word 2007 PL dla bystrzaków (34.90zł)
Rachunkowość przedsiębiorstwa w szczególnych sytuacjach (50.92zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III (59.00zł)
Haker umysłów. eBook. Mobi (23.90zł)
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania (39.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA (69.00zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
A jeśli nasz świat jest ich rajem' Ostatnie rozmowy z Philipem K. Dickiem (29.00zł)
Bądź liderem (38.17zł)
Trochę inna teoria organizacji (39.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Lista płac w praktyce. Odpowiedzi na najtrudniejsze pytania z kalkulatorami na CD (109.65zł)
Wstrętni mężczyźni. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Duchowy manifest. 9 spójnych zasad życia zgodnego z porządkiem wszechświata (27.00zł)
Coaching biznesowy (42.42zł)
Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy (50.15zł)