e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Pdf

Magdalena Jaciow, Robert Wolny
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-15
stron: 192 , miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie (32.90zł)
Sztuka wojny. Traktat. Wydanie kieszonkowe (9.90zł)
Dalajlama nieznany. Niezwykła siła przebaczania (34.00zł)
Myślenie lateralne. Idee na przekór schematom (29.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. eBook. Mobi (21.99zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (54.99zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. ePub (14.90zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie (89.00zł)
Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi (29.90zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach (23.87zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. ePub (13.95zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. Mobi (27.90zł)
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi (54.99zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook (12.90zł)
Wywieranie wpływu przez grupy (33.91zł)
O sukcesie (39.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Pdf (39.00zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. ePub (19.90zł)
Sztuka pokoju (19.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zaznacz załatwione!. Jak wykonywać zadania do końca (33.15zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie (44.90zł)
Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca (25.59zł)
VAT Komentarz (262.00zł)
ECUK. Grafika menedżerska i prezentacyjna (8.42zł)
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce (39.90zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika. eBook. Pdf (27.90zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (49.90zł)
Benjamin Franklin Droga do dobrobytu (34.90zł)
Word 2010 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Filozofia. Na czym stoi świat (34.90zł)
Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów tom 1 (63.67zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych (58.65zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc (34.90zł)
Tak! 50 sekretów nauki perswazji (49.90zł)
Pełna MOC możliwości (39.00zł)