e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza

Pat Fallon, Fred Senn
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-09-25
stron: 280, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą - dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki - budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki - Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama
Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?
To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?
Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:
  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki.

To nie skórka czyni owoc słodkim!




Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)

Pozostałe z serii: VIP

Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)