Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Marketing; Marketing i zarz±dzanie
Seria: VIP
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza
Pat Fallon, Fred Senn
cena: 39.00 z³
Data wydania: 2007-09-25
stron: 280, twarda oprawa, format: A5
stron: 280, twarda oprawa, format: A5
Jak z kreatywno¶ci uczyniæ przewagê konkurencyjn±
- Gor±co kochaj±, szczerze nienawidz± - dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
- Udane zwi±zki, g³êbokie wiêzi i satysfakcjonuj±ce stosunki - budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
- Znane kampanie reklamowe od podszewki - Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama
To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie poci±gaj±cy motyw graficzny. Dziêki niej reklamowana marka staje siê czym¶, bez czego klienci nie chc± d³u¿ej ¿yæ. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet najwiêksza medialna si³a przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta ksi±¿ka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?
Pat Fallon i Fred Senn, zarz±dzaj±cy agencj± Fallon Worldwide, wyciskaj± esencjê z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej ksi±¿ce Fallon i Senn pisz± o kulisach odwa¿nych kampanii reklamowych, które zbudowa³y ¶wiadomo¶æ znanych nam wszystkim marek. Omawiaj± zagadnienia takie, jak:
- tworzenie reklamy steruj±cej emocjami,
- odgadywanie my¶li i emocji klientów,
- wybieranie odpowiednich ¶rodków przekazu,
- promowanie nowej marki,
- zapobieganie powszednieniu marki,
- naprawianie wizerunku kulej±cej marki.
To nie skórka czyni owoc s³odkim!
Cena: 39.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Marketing
Badania marketingowe (50.92z³)Marketing do¶wiadczeñ (45.85z³)
Marketing to dzia³a. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00z³)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82z³)
Metody ilo¶ciowe w badaniach marketingowych (41.07z³)
Marketing bez tajemnic (39.00z³)
Marketing us³ug zdrowotnych (49.00z³)
GRYWALIZACJA. Jak zastosowaæ regu³y gier w dzia³aniach marketingowych (12.90z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
Marketing na rynku miêdzynarodowym (50.57z³)
Merchandising w ma³ych i du¿ych firmach handlowych (39.00z³)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki (23.40z³)
Metafora w marketingu (37.90z³)
Inspiruj±ce us³ugi. Jak dostarczyæ warto¶æ innym, a dziêki temu tak¿e sobie (41.65z³)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00z³)
Pozycjonowanie produktu (33.92z³)
Harvard Business Review. Marketing (69.00z³)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Potêga kultowej marki. W jaki sposób dziewiêæ wyj±tkowych marek zmieni³o swoich klientów w wiernych fanów (37.00z³)
Komunikacja marketingowa (49.45z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)Teraz ma³e jest wielkie. Anegdoty i niezwyk³e pomys³y biznesowe (45.60z³)
Zasady wywierania wp³ywu na ludzi. Szko³a Cialdiniego (24.90z³)
Marketing narracyjny. Jak budowaæ historie, które sprzedaj± (39.00z³)
Harvard Business Review. Marketing (69.00z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Podstawy, systemy i narzêdzia (49.00z³)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90z³)
Jak utrzymywaæ dobre relacje z mediami (34.90z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00z³)
PMO. Praktyka zarz±dzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00z³)
My¶l jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzeda¿y (44.90z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00z³)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (39.92z³)
Wprowadzenie do zarz±dzania operacjami i ³añcuchem dostaw (97.00z³)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50z³)
Public Relations w Internecie (39.00z³)
Regu³y negocjacji. Poradnik lidera (47.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
Pozosta³e z serii: VIP
Inteligencja finansowa. Co kryj± liczby. Przewodnik mened¿era (79.00z³)Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20z³)
¦wietne pomys³y. Jak je skutecznie prezentowaæ i broniæ ich przed destrukcyjn± krytyk± (39.00z³)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00z³)
Organizacja jutra. Zarz±dzanie talentem, wspó³prac± i specjalizacj± (39.20z³)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20z³)
Inwestycyjny boom. Si³a spokoju i m±drej strategii (35.92z³)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach prze³omowych (69.00z³)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00z³)
Przywództwa mo¿na siê nauczyæ (37.60z³)
Odporno¶æ na zmiany. Jak uwolniæ potencja³ tkwi±cy w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (39.92z³)
MBA. Kompendium (77.00z³)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówi± konsultanci (39.20z³)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyæ siê zarz±dzania niewiadomym (49.00z³)
Psychologia przywództwa (47.00z³)