e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza

Pat Fallon, Fred Senn
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-09-25
stron: 280, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą - dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki - budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki - Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama
Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?
To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?
Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:
  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki.

To nie skórka czyni owoc słodkim!




Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing (129.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Product placement (69.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)