e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza

Pat Fallon, Fred Senn
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-09-25
stron: 280, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą - dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki - budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki - Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama
Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?
To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?
Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:
  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki.

To nie skórka czyni owoc słodkim!




Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)