e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza

Pat Fallon, Fred Senn
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-09-25
stron: 280, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą - dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki - budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki - Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama
Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?
To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?
Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:
  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki.

To nie skórka czyni owoc słodkim!




Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)