e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza

Pat Fallon, Fred Senn
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-09-25
stron: 280, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą - dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki - budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki - Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama
Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?
To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?
Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:
  • tworzenie reklamy sterującej emocjami,
  • odgadywanie myśli i emocji klientów,
  • wybieranie odpowiednich środków przekazu,
  • promowanie nowej marki,
  • zapobieganie powszednieniu marki,
  • naprawianie wizerunku kulejącej marki.

To nie skórka czyni owoc słodkim!




Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Plany marketingowe (58.65zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (25.93zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Kontroling dla menedżerów (51.35zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)

Pozostałe z serii: VIP

Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)