e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -20%


Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę

Agata Stachowicz-Stanusch
promocja -20%
cena: 39 zł 31.20 zł
Data wydania: 2007-04-19
stron: 272, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zwycięstwo kultury organizacyjnej

  • Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
  • Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
  • Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny
Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały sformułowane przez założycieli firmy lub osoby, które nią zarządzały. Nie są one wytworem chwili, lecz wielu lat pracy wszystkich ludzi zatrudnionych w danej organizacji. Mówią o tym, co jest dla firmy najważniejsze, a identyfikują się z nimi wszyscy pracownicy, zarówno ci szeregowi, jak i dyrektorzy najwyższych szczebli.
Każda firma ma taki zbiór wartości. To one decydują o jej misji, o strategii, którą realizuje, a także o tym, w jaki sposób jej pracownicy komunikują się z klientami i kontrahentami. Bardzo ważne jest, żeby wszystkie osoby zatrudnione w firmie były ich świadome. Nie mogą to być wartości sztucznie narzucane, będące efektem aktualnego trendu w zarządzaniu. Muszą one stanowić integralną część firmy i leżeć u podstaw każdej podejmowanej decyzji. To właśnie te wartości - praktykowane, a nie deklarowane - decydują o sukcesie firmy.
Z tej książki dowiesz się:
  • co to są główne wartości firmy;
  • jak je odkryć i rozwijać;
  • jak robią to najlepsi, czyli poznasz historie sukcesu największych amerykańskich korporacji w kontekście zarządzania poprzez wartości.


Cena: 31.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (23.80zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)