Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Zarz±dzanie; Marketing i zarz±dzanie
Seria: Exclusive
Realizacja genialnych pomys³ów. Jak sprawiæ, by nie skoñczy³o siê na gadaniu
Scott Belsky
cena: 37.00 z³
Data wydania: 2011-10-31
stron: 224, miêkka oprawa, format: 158x235
stron: 224, miêkka oprawa, format: 158x235
Pomys³y s± jak dzieci.
Nie wystarczy wpa¶æ, trzeba jeszcze wyprowadziæ je na ludzi.
- ¯ycie i ¶mieræ pomys³ów
- Rozbicie projektów na czê¶ci pierwsze
- Zarz±dzanie energi± podczas realizacji ¿yciowych projektów
- Tao egzekwowania
- Rytua³y i ciê¿ka praca
- Wykorzystywanie otaczaj±cych Ciê si³
- Chemia kreatywnego zespo³u
- Kierowanie samym sob±
- Eksperyment z Purpurowym Miko³ajem
Podej¶cie Belsky'ego sprawi³o, ¿e moje ¿ycie sta³o siê jeszcze ³atwiejsze. Pokazuje on, ¿e pomys³, bez wzglêdu na jego skalê, mo¿e zostaæ zrealizowany dziêki stopniowym dzia³aniom. Belsky prezentuje ilustrowan± mapê, która pozwala dotrzeæ do celu podró¿y twoich pomys³ów.Scott Thomas,
dyrektor artystyczny kampanii prezydenckiej Baracka Obamy
Czy za du¿o kreatywno¶ci mo¿e Ci zaszkodziæ?
B³yskotliwe umys³y maj± mo¿liwo¶æ zmieniania ¶wiata - ale tylko wtedy, gdy potrafi± pokonaæ powszechne trudno¶ci, takie jak dezorganizacja oraz perfekcjonizm, z którymi musi zmagaæ siê kreatywna psychika. Podczas gdy wielu z nas koncentruje siê na generowaniu i poszukiwaniu wspania³ych koncepcji, Belsky pokazuje nam, dlaczego lepiej jest rozwijaæ zdolno¶æ do urzeczywistniania pomys³ów - umiejêtno¶æ, która potrafi przetrwaæ próbê czasu.
Pomys³y nie maj± warto¶ci, je¶li nie mo¿esz ich urzeczywistniæ. Poznaj techniki, które zmieniaj± zdezorganizowane kreatywne primadonny w zorganizowane kreatywne primadonny:
- Generuj pomys³y z umiarem (wiêcej nie oznacza lepiej).
- Dzia³aj bez uprzedzeñ, aby zachowaæ impet i szybko udoskonalaæ pomys³y.
- Zachêcaj do sporów w obrêbie zespo³u.
- Staraj siê wspó³zawodniczyæ z innymi; to podniesie Twoje poczucie odpowiedzialno¶ci oraz zaanga¿owanie.
- Zredukuj wielkie projekty do trzech elementów.
Cena: 37.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00z³)Podrêcznik wdra¿ania ISO 9001:2000 (49.00z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiêbiorstwa w obliczu kryzysu (39.20z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00z³)
Grzeczne dziewczynki nie siedz± w fotelu prezesa. Jak zarz±dzaæ firm± kobiec± rêk±' (29.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
Jak przeprowadziæ transformacjê firmy (57.00z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady by³ego szefa mafii (32.90z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
MBA. Kompendium (77.00z³)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20z³)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla mened¿era (34.00z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
My¶l jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzeda¿y (44.90z³)Harvard Business Review. Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw (69.00z³)
CRM. Zarz±dzanie kontaktami z klientami (59.00z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Czas na e-biznes (47.00z³)
Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat (31.20z³)
125 pytañ na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20z³)
Marketing narracyjny. Jak budowaæ historie, które sprzedaj± (39.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
Zwyciêzcy nie oszukuj± (29.90z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)
Organizacje pozarz±dowe. Zarz±dzanie, kreowanie wizerunku i wspó³praca z mediami w III sektorze (39.00z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów to¿samo¶ci wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Wprowadzenie do zarz±dzania operacjami i ³añcuchem dostaw (97.00z³)
Jednominutowy Mened¿er oraz zarz±dzanie samym sob± (18.95z³)
Inbound Marketing. Daj siê poznaæ w Google, serwisach spo³eczno¶ciowych i na blogu (39.00z³)
Pozosta³e z serii: Exclusive
Gie³da. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90z³)Wspó³czesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytañ (37.60z³)
Dotacje na inwestycje (49.00z³)
Jak unikn±æ pomy³ek, które mog± zniszczyæ Twoj± organizacjê (37.60z³)
Algorytm sukcesu. Wprowad¼ swoj± firmê na ¶cie¿kê rozwoju (39.00z³)
RozGROMiæ konkurencjê. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciê¿ania (twarda oprawa) (57.00z³)
SUKCES ...i co dalej' (39.00z³)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwa³ego wzrostu (39.20z³)
Klient, którego musisz mieæ. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00z³)
Przepis na sprzeda¿ (39.00z³)
Mechanizmy w³adzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89z³)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz± kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutuj±cych (27.00z³)
Zrozumieæ BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00z³)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20z³)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00z³)
Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat (31.20z³)
Wychodz±c od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00z³)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90z³)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania w³adzy nad umys³ami (59.00z³)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00z³)