e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Harvard Business School Press
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2008-03-11
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Decyzja na wagę złota

Właściwe decyzje prowadzą menedżerów na sam szczyt, a błędne mogą przyczynić się do załamania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas się zastanowić. Menedżerowie odnoszący największe sukcesy wiedzą znakomicie, że własne doświadczenie, intuicja czy analiza danych statystycznych to za mało. Ważne jest również czerpanie z doświadczeń innych biznesmenów. Ludzi, którzy zmagali się z podobnymi wyborami, a więc znają zagadnienie od podszewki i mogą udzielić bezcennych rad. Do grona tego należą właśnie specjaliści skupieni wokół Harvard Business School Press.
Wśród autorów świetnych artykułów znaleźli się między innymi Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Ram Charan, Thomas Davenport i John Hammond. Skorzystaj z ich bogatej wiedzy i dowiedz się, jakie czynniki przeszkadzają w podejmowaniu świadomych decyzji. Przeczytasz również, jakie konsekwencje może mieć brak umiejętności korzystania ze zdobytych informacji oraz dzielenia się nimi. W książce omówiono także zagadnienie strategicznego planowania i jego wpływu na podejmowanie dynamicznych decyzji oraz psychologię procesu decyzyjnego. Warto wiedzieć wcześniej.
  • Wartość suchych faktów i statystyk.
  • Znaczenie logiki i dowodów w zarządzaniu.
  • Waga emocji, przeczuć i zdrowego rozsądku.
  • Eliminacja przeszkód w otwartym dialogu.
  • Diagnostyka decyzji i pokonywanie blokad.
  • Stawianie na właściwych ludzi i odpowiednie technologie.
"Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w "Harvard Business Review" - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

Obowiązkowa dla ambitnych biznesmenów i menedżerów
pracujących w organizacjach na całym świecie.



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)