e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Harvard Business School Press
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2008-03-11
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Decyzja na wagę złota

Właściwe decyzje prowadzą menedżerów na sam szczyt, a błędne mogą przyczynić się do załamania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas się zastanowić. Menedżerowie odnoszący największe sukcesy wiedzą znakomicie, że własne doświadczenie, intuicja czy analiza danych statystycznych to za mało. Ważne jest również czerpanie z doświadczeń innych biznesmenów. Ludzi, którzy zmagali się z podobnymi wyborami, a więc znają zagadnienie od podszewki i mogą udzielić bezcennych rad. Do grona tego należą właśnie specjaliści skupieni wokół Harvard Business School Press.
Wśród autorów świetnych artykułów znaleźli się między innymi Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Ram Charan, Thomas Davenport i John Hammond. Skorzystaj z ich bogatej wiedzy i dowiedz się, jakie czynniki przeszkadzają w podejmowaniu świadomych decyzji. Przeczytasz również, jakie konsekwencje może mieć brak umiejętności korzystania ze zdobytych informacji oraz dzielenia się nimi. W książce omówiono także zagadnienie strategicznego planowania i jego wpływu na podejmowanie dynamicznych decyzji oraz psychologię procesu decyzyjnego. Warto wiedzieć wcześniej.
  • Wartość suchych faktów i statystyk.
  • Znaczenie logiki i dowodów w zarządzaniu.
  • Waga emocji, przeczuć i zdrowego rozsądku.
  • Eliminacja przeszkód w otwartym dialogu.
  • Diagnostyka decyzji i pokonywanie blokad.
  • Stawianie na właściwych ludzi i odpowiednie technologie.
"Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w "Harvard Business Review" - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

Obowiązkowa dla ambitnych biznesmenów i menedżerów
pracujących w organizacjach na całym świecie.



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (34.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)