e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Adam Jolly
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2006-07-05
stron: 224, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi

  • Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
  • Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie
  • Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
"Innowacja" - tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.
  • Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
  • Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
  • Metody transferu technologii
  • Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
  • Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
  • Dystrybucja nowych produktów

Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Książę (27.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Sto niekonwencjonalnych strategii. Zasady sztuki wojennej (39.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Książę (27.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)