e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Public Relations w Internecie

Jerzy P. Szyfter
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2005-01-20
stron: 180, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
  • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
  • Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
  • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory
Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu - stała się kluczową przesłanką sukcesu.
"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.
  • Strategie PR w internecie
  • Witryny WWW i internetowe biura prasowe
  • Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
  • Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
  • Grupy dyskusyjne
  • Netykieta - internetowy savoir-vivre.
Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

Jeśli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: publicrelations

Jak zorganizować perfekcyjną konferencję (15.92zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)