e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Paweł Frankowski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2010-02-19
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i do dzieła!
  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Sponsoring i środki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. Pdf (47.00zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III (39.90zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży (49.00zł)
Submodalności. Niezwykła droga do Twojego umysłu (29.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (54.99zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. ePub (31.99zł)
Idealna pani domu. Błyskawiczna organizacja przestrzeni za pomocą feng shui (21.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Mobi (31.99zł)
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO (34.90zł)
Talent nie istnieje. Droga do praktycznego osiągania mistrzowskich umiejętności (29.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II (8.00zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. ePub (31.99zł)
Z talentem do gwiazd. Jak robić karierę w show-biznesie (39.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie. eBook. Mobi (14.90zł)
Ekonometria (80.67zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów. eBook. PDF (27.90zł)
Ku doskonałości. 30 dni pracy nad sobą (25.41zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin (21.90zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

NewConnect Rynek giełdowy dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.15zł)
Paryż. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Wstrętni szefowie. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (31.92zł)
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie (59.00zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces (47.00zł)
Excel. Tworzenie zaawansowanych aplikacji (59.00zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Gry szkoleniowe - Materiały dla trenerów zestaw 2 z płytą CD (220.15zł)
Informatyka ekonomiczna (69.62zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota (23.92zł)
Dr House i filozofia - wszyscy kłamią (6.00zł)
Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL (38.17zł)
Kreatywność w reklamie (33.92zł)
Przyspieszony kurs kreatywności (44.00zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (42.42zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces. eBook. Pdf (27.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
SAP R/3. Podręcznik użytkownika (69.00zł)
PowerPoint 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)