e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. eBook. Pdf

Paweł Frankowski
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-01-27
stron: 280, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i do dzieła!
  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Sponsoring i środki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności . eBook. Pdf (27.00zł)
Jak poderwać chłopaka. Od samotnej do kochanej w 100 dni (29.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. ePub (39.90zł)
Kraków's Nowa Huta (32.00zł)
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji. eBook. Pdf (21.99zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla. eBook. Mobi (21.99zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Mobi (27.90zł)
Czy ptaki śpiewają w piekle' (37.00zł)
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych . eBook. ePub (27.90zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.78zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. Pdf (39.00zł)
Sztuka czarno-białej fotografii. Od inspiracji do obrazu (69.00zł)
Jak szybko opanować język obcy? (25.41zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Mobi (31.99zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (19.90zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. Pdf (34.90zł)
Ekonomia zrównoważonego rozwoju (42.42zł)

Pozostałe z serii: Inne

Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub (27.90zł)
Książę (34.90zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. Pdf (31.99zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Strategiczna rachunkowość zarządcza (51.77zł)
Tatry. Przewodniki górskie. Wydanie 2 (29.90zł)
Popraw swoją pamięć (16.99zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
W sercu jogi. Ćwiczenia dla ciała i ducha (39.00zł)
AntyMOBBING. Walcz o swoje prawa w miejscu pracy. eBook. ePub (27.90zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Listy do Steve'a Jobsa (25.42zł)
Hobbit i filozofia. Prawdziwa historia tam i z powrotem (34.90zł)
Tajemnica fal mózgowych. Przywróć rytm szczęśliwego i zdrowego życia (31.20zł)
Zyskowne zarządzanie projektami. Bezpieczny przewodnik, który pomaga planowo realizować projekt i mieścić się w budżecie (38.17zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie (34.00zł)
Schudnij z Kaizen (34.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Lider(ka) z krwi i kości (34.90zł)
Przewodnik praktycznego zarządznia (45.00zł)