e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Marcin Pietraszek
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-02-21
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:
  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.
Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.
A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii


Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (Onepress, 2011) oraz Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Mała firma

Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik (29.90zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (29.90zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania (47.14zł)
Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (35.70zł)
Biznesplan (42.42zł)
Bilans (46.67zł)
Firmy rodzinne (25.42zł)
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich (38.68zł)
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start (29.90zł)
Rachunek zysków i strat (50.92zł)
TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU (39.90zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (46.67zł)
Jednoosobowa firma. Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą (41.95zł)
Księgowość w małej i średniej firmie + CD (34.85zł)
Przełomowe innowacje (37.40zł)
Wzorcowy plan kont a rachunkowość finansowa i zarządcza podmiotów leczniczych (84.86zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (49.00zł)
Działalność gospodarcza (129.00zł)
Kontrola pracownika (83.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.04zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. Mobi (31.99zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. Mobi (23.90zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Rachunek przepływów pieniężnych w praktyce (37.40zł)
Audyt sprawozdań finansowych. Teoria i praktyka (55.17zł)
Ogrywanie rynku raz na trzy miesiące. Sprawdzony plan inwestowania na giełdzie dla każdego (67.15zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. ePub (23.90zł)
Z kredytem pod sufitem. Przewodnik po kredytach hipotecznych (2.00zł)
Fotografia ślubna. Emocje uchwycone światłem (69.00zł)
Jak szybko opanować język obcy? (25.41zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów. eBook. Pdf (27.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (17.90zł)
Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie (75.65zł)
Przemiana. Jak sprawić by reszta twojego życia była jeszcze lepsza (34.90zł)
Salve Theatrum (19.92zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Pdf (39.00zł)
Kto zabił zmianę' (18.97zł)
Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw (24.65zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami (15.19zł)