e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Marcin Pietraszek
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-02-21
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:
  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.
Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.
A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii


Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (Onepress, 2011) oraz Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Mała firma

Niestandardowy podręcznik do rachunkowości (25.50zł)
Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych (83.90zł)
Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik (29.90zł)
Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach (37.40zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)
BHP 2014. Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (92.65zł)
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy (34.90zł)
Przełomowe innowacje (37.40zł)
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich (37.94zł)
Droga do bogactwa (39.90zł)
Nowa era innowacji (41.65zł)
TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU (39.90zł)
Rachunkowość dla ciebie rachunkowość od podstaw (37.40zł)
Rachunkowość małych przedsiębiorstw (47.35zł)
Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących (26.92zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (34.90zł)
Podstawy finansów (41.07zł)
Świadczenia rodzinne Procedury i zasady przyznawania prawa do świadczeń rodzinnych w praktyce (129.00zł)
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start (29.90zł)
Firmy rodzinne (25.42zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing (76.37zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Marketing (49.45zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.49zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (33.67zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (61.56zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)

Pozostałe z serii: Inne

W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Pdf (27.90zł)
Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować starożytną sztukę leczenia (29.90zł)
Matematyka finansowa (32.40zł)
Sztuka wizażu. Podręcznik atrakcyjnej kobiety (57.00zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. eBook. Pdf (39.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu (49.00zł)
Haker umysłów. eBook. Mobi (23.90zł)
Podstawy rachunkowości Aspekty teoretyczne i praktyczne (41.07zł)
Strażnik Mafii (4.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej. eBook. Pdf (31.99zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)
Excel 2010 PL. Najlepsze sztuczki i chwyty. Vademecum Walkenbacha (69.00zł)
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie (59.00zł)
Kodeks Leonarda da Vinci (4.00zł)
Jak zacząć inwestować na giełdzie? (33.91zł)
PowerPoint 2010 PL. Seria praktyk (39.90zł)
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż (69.90zł)
Ujęcia ze smakiem. Kulisy fotografii kulinarnej i stylizacji dań (59.00zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)