e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Marcin Pietraszek
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-02-21
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:
  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.
Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.
A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii


Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (Onepress, 2011) oraz Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Mała firma

Podstawy finansów (41.07zł)
Księgowość w małej i średniej firmie + CD (34.85zł)
Marketing bez tajemnic (63.00zł)
Finanse dla niefinansistów (33.43zł)
Wynagrodzenie za pracę (99.00zł)
Świadczenia rodzinne Procedury i zasady przyznawania prawa do świadczeń rodzinnych w praktyce (129.00zł)
Nowa era innowacji (41.65zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (29.90zł)
TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU (23.94zł)
Leksykon kadrowego. Zawiera wzory pism i umów (51.00zł)
Esencja sukcesji (49.00zł)
Rachunkowość małych przedsiębiorstw (47.35zł)
Rachunkowość dla ciebie rachunkowość od podstaw (37.40zł)
Kalkulacje finansowe (33.15zł)
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów (69.00zł)
Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych (75.20zł)
Podatki 2014 (75.65zł)
Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik (8.90zł)
Tajniki finansowego sukcesu dla mikrofirm (35.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Marketing (75.43zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Codziennik niemiecki (38.02zł)
Makroekonomia (76.42zł)
Start up. Od pomysłu do sukcesu (30.40zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów (7.90zł)
Podstawy gospodarowania nieruchomościami (36.36zł)
Biznes nowych możliwości (59.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Kieruj swoim życiem (22.78zł)
HTML, XHTML i CSS. Biblia. Wydanie V (99.00zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek (32.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. ePub (39.00zł)
Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia (39.90zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej. eBook. Pdf (29.90zł)
Przyspieszony kurs kreatywności (44.00zł)
Autopromocja i awans (2.00zł)
Poradnik przetrwania w życiu (33.92zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro (34.90zł)
Rosslyn a Święty Graal (29.00zł)
Globalny kryzys a jednocząca się Europa (33.15zł)
Diablica w łóżku. Grzeczne dziewczynki marzą o raju, niegrzeczne mają raj na ziemi (26.66zł)