e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Marcin Pietraszek
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-02-21
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:
  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.
Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.
A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii


Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (Onepress, 2011) oraz Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Mała firma

Rachunkowość małych przedsiębiorstw (47.35zł)
Zarządzanie ryzykiem podatkowym (118.15zł)
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy (34.90zł)
Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania (47.14zł)
Finansowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw poprzez rynek kapitałowy w Polsce (35.57zł)
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji (239.00zł)
Biznesplan (42.42zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
BHP 2014. Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (92.65zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (34.90zł)
Rachunkowość nie tylko dla księgowych (41.57zł)
Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan (32.30zł)
Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach (37.40zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (46.67zł)
Podatki 2014 Meritum (229.00zł)
Droga do bogactwa (39.90zł)
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów (69.00zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (49.00zł)
Nowa era innowacji (41.65zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia marek własnych (59.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Marketing (49.45zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.49zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
Biznes XXI wieku (36.26zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Marketing (73.55zł)

Pozostałe z serii: Inne

Siła argumentów. Sztuka konwersacji i potyczki językowe (24.00zł)
Sztuka doczesnej mądrości. eBook. ePub (21.99zł)
Big Boss (34.90zł)
Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację (21.17zł)
Leadership. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. Pdf (27.90zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. ePub (19.90zł)
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi (79.00zł)
Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 (49.90zł)
Najlepsze odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej (33.92zł)
Nareszcie więcej zysku! (29.31zł)
Energia! Żyj pełnią życia. Odkryj 10 rodzajów ludzkiej motywacji (42.42zł)
Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską (29.00zł)
Błąd PowerPointa (39.00zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Rachunkowość zaawansowana (50.15zł)
Strateg. Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma (42.42zł)
Tajemnica fal mózgowych. Przywróć rytm szczęśliwego i zdrowego życia (31.20zł)
Legalny doping emocjonalny. eBook. Pdf (19.90zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży (49.00zł)