e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Marcin Pietraszek
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2014-02-21
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:
  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.
Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.
A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii


Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (Onepress, 2011) oraz Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Mała firma

Nowa era innowacji (41.65zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (23.92zł)
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów (69.00zł)
Marketing bez tajemnic (63.00zł)
Wynagrodzenie za pracę (99.00zł)
Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan (32.30zł)
Rachunkowość nie tylko dla księgowych (41.57zł)
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich (38.68zł)
Marketing Teoria i przykłady (49.09zł)
Rachunkowość dla ciebie rachunkowość od podstaw (37.40zł)
Kalkulacje finansowe (33.15zł)
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji (239.00zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (46.67zł)
Rachunkowość podatkowa. Zadania, pytania, testy (50.15zł)
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich (40.80zł)
Firmy rodzinne (25.42zł)
Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania (55.00zł)
Podstawy finansów (33.92zł)
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie (39.90zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (67.83zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Madera. Ogród na Atlantyku. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Zarządzanie (Henry Mintzberg) (58.65zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych (25.59zł)
Zwycięstwo bez walki. Strategie przeciw agresji (27.00zł)
Jak pomnożyć źródła swoich dochodów. Metody zdobycia i zachowania majątku (58.65zł)
Trening głosu. Praktyczny kurs dobrego mówienia z płytą CD (25.41zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (39.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Mobi (47.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. ePub (39.90zł)
Ucieczka z wyścigu szczurów (24.65zł)
Mistrzowskie prezentacje – slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Mobi (27.90zł)
Praga. Złoty hrad nad Wełtawą. Wydanie 6 (29.90zł)
Najlepsze odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej (33.92zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Zarządzanie projektami. Krok po kroku. Samo Sedno (33.91zł)
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych. Zarządzanie w prawdziwym świecie (59.00zł)
Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań (22.90zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Finanse międzynarodowe Zbiór zadań (29.67zł)