e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Proaktywny telemarketing

Paweł Walczak
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-09-06
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.


Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Product placement (69.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.78zł)

Pozostałe z serii: Inne

Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi (27.75zł)
Tablice informatyczne. MS Excel 2007 PL. Funkcje (12.90zł)
Podstawy finansów (41.07zł)
Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania (51.77zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. Mobi (29.90zł)
Excel z elementami VBA w firmie (54.00zł)
Motywacja. Droga do skutecznych działań (27.90zł)
Bankowość elektroniczna (31.45zł)
Bieganie metodą Gallowaya. Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą! (39.00zł)
Pomiar i ocena płynności finansowej (33.15zł)
Praca wymarzona. Jak ją skutecznie znaleźć (32.90zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. Mobi (22.90zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
Mistrz ciętej riposty (18.99zł)
Zarządzanie jakością (46.75zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Mobi (19.95zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. ePub (39.00zł)
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego (44.90zł)
Zadziwiająca moc umysłu (29.00zł)
Zarządzanie pracownikami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)