e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Proaktywny telemarketing

Paweł Walczak
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-09-06
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.


Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marketing usług (42.42zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.40zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. ePub (47.00zł)
Sztuka doczesnej mądrości (21.99zł)
Droga do sukcesu (29.74zł)
Budapeszt. Stolica-zdrój. Wydanie 2 (29.90zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Pdf (34.90zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (59.00zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwa (27.97zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika (34.90zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Sztuka pokoju. eBook. Mobi (19.00zł)
Partnerski HR. Nowe normy efektywnej rekrutacji, pracy i szkolenia dzisiejszej kadry pracowniczej (44.20zł)
Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie. Jak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukces (42.42zł)
Wycena przedsiębiorstwa. Funkcje, metody zasady (69.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Inspirujące fotografie. Warszaty fotograficzne (59.00zł)
Spisek bogatych (28.19zł)
GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II (69.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)