e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
aptekatanieleki.pl
need $1000 now
szkolenia RODO

Seria: Inne


Proaktywny telemarketing

Paweł Walczak
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-09-06
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.


Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Czym jest marketing (30.52zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing usług (42.42zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.78zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Narciarstwo tourowe, śladowe i biegowe (24.90zł)
Portugalia. Od Lizbony po wybrzeże Algarve. Wydanie 1 (24.90zł)
Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami (59.00zł)
Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno (25.06zł)
100 praw sukcesu w biznesie (33.99zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
Praga. Złoty hrad nad Wełtawą. Wydanie 6 (29.90zł)
Zarządzanie (51.30zł)
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone. eBook. PDF (39.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Pdf (31.99zł)
Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego (50.92zł)
The Right Steps to Business English + CD (25.50zł)
Bogata kobieta Poradnik inwestycyjny dla kobiet (35.81zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. Pdf (37.00zł)
Rewizor GT. Ewidencja księgowa bez tajemnic. eBook. Pdf (31.99zł)
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook. Pdf (35.90zł)
Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski (34.90zł)
Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta (37.00zł)
Trudna sztuka konfrontacji. Jak poradzić sobie ze złamanymi obietnicami, zawiedzionymi oczekiwaniami i niewłaściwym zachowaniem (39.90zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. ePub (26.90zł)
http://www.xstore.com.pl/ superancki katalog