e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Proaktywny telemarketing

Paweł Walczak
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2013-09-06
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.


Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Obsługa klienta

Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.78zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu (41.00zł)
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży (79.00zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu (33.92zł)
Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki (20.40zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (72.17zł)
Przywództwo dla bystrzaków (34.90zł)
Mikroekonomia (51.30zł)
Sztuka wizażu. Podręcznik atrakcyjnej kobiety (57.00zł)
Podstawy gospodarowania nieruchomościami (39.10zł)
Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki (39.90zł)
Ewaluacja talentu. Nowa strategia zarządzania talentami w organizacji (79.00zł)
Pozytywne myślenie kluczem do sukcesu (39.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. Mobi (27.90zł)
Wybrzeże Bułgarii. W krainie złotych piasków. Wyd. 3 (26.90zł)
Wycena przedsiębiorstwa (63.67zł)
Zarządzanie projektami w organizacji (50.56zł)
Leksykon kadrowego. Zawiera wzory pism i umów (51.00zł)
Jak mówić rozmawiać przemawiać ' (26.78zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. ePub (39.00zł)