e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Przywództwo

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2005-12-13
stron: 238, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Dobry menedżer nie tylko zarządza pracownikami, ale też inspiruje ich i dostarcza im odpowiedniej motywacji do działania. Umiejętności przywódcze przydadzą się każdemu menedżerowi - zarówno takiemu, który dopiero rozpoczyna swoją karierę, jak i zajmującemu się zarządzaniem od lat. Jednak czym naprawdę jest przywództwo i jaki ma związek z zarządzaniem? W jaki sposób kierować ludźmi tak, by realizowali założone cele firmy. Jak radzić sobie z pracownikami, którzy nie chcą się "podporządkować"? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań musi znaleźć menedżer, który chce być skutecznym przywódcą.
"Harvard Business Review. Przywództwo" to zbiór artykułów poświęconych roli i zadaniom lidera zespołu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów - znani na świecie fachowcy w dziedzinie zarządzania - przybliżają Czytelnikowi teorie najbardziej uznanych autorytetów dotyczące kierowania ludźmi. Opisują, na czym naprawdę polega praca lidera, podpowiadają, jak uwzględniać indywidualne cechy charakteru pracowników. Dzięki lekturze przekonasz się, że powszechnie panujące opinie na temat źródeł siły i władzy we współczesnym biznesie nie zawsze są słuszne.
  • Rzeczywiste zadania lidera
  • Różnice pomiędzy menedżerem i przywódcą
  • Cechy charakteru niezbędne skutecznemu przywódcy
  • Style zarządzania preferowane w różnych organizacjach
  • Metody rozwiązywania konfliktów pomiędzy pracownikami
  • Granice samodzielności menedżera
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Komunikacja interpersonalna

Bądź asertywny. Jak dojść do głosu i zaznaczyć swoją obecność (19.90zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zachowaj twarz. Jak kłamać, oszukiwać i manewrować w trudnych sytuacjach (24.90zł)
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie (29.90zł)
Mowa ciała. Praktyczne wprowadzenie (29.00zł)
Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa (27.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)