e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: malafirma


Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę.

Marek Jankowski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2011-06-02
stron: 192 , miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.
Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?
Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
Dowiedz się:
  • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
  • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
  • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?



Czytaj blog Mitologia small biznesu



Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: malafirma

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Jedenasty element. Klucz do sukcesu w biznesie (37.00zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Przedsiębiorczość jest kobietą. Bądź kreatywna i zdobądź to, o czym marzysz (34.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Niezbędnik kobiety sukcesu. Jak skutecznie walczyć o awans i pieniądze (29.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Wylej własnego szefa. Jak rzucić pracę i zmienić pasję w profesję (23.20zł)
33 rady jak przeprowadzić udaną prezentację (14.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen (29.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
O czym wiedzą bogaci i dlaczego trzymają to w tajemnicy' (34.00zł)
Kobiety przejmują ster: 99 sposobów na sukces zawodowy i osobisty (27.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (22.20zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)