e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera

Stephen Denning
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: 296, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Sukces osiąga się dzięki spełnieniu oczekiwań z nawiązką - i Denning niniejszą publikacją to właśnie czyni. Jego twórczość jest nie tylko radykalna, lecz rewolucyjna!
Peter Guber,
dyrektor generalny, Mandalay Entertainment Group

Jeżeli zignorujesz idee zawarte w tej dowcipnej, szczerej i mądrej książce, zrobisz to wyłącznie na własne ryzyko. Denning pokazuje, jak zarządzać w zupełnie nowy sposób, opierając się na lepszym zrozumieniu mechanizmów przyczyniających się do efektywnej współpracy między ludźmi w środowisku biznesowym. Niniejsza książka to świetna lektura i materiał do dyskusji o tym, jak powinniśmy lepiej robić to, co robimy.
Laurence Prusak,
autor książek Working Knowledge i What"s the Big Idea?

Radykalne rozwiązania w burzliwych czasach

Tradycyjne techniki i praktyki zarządzania odchodzą do lamusa. W świecie gwałtownych przemian, gdzie technologie, kadra zarządzająca czy warunki społeczno-gospodarcze zmieniają się z tygodnia na tydzień, żadna firma, która nadal chce się rozwijać, nie może pozwolić sobie na bezczynne czekanie i liczenie, że jakoś to będzie. Nadszedł czas na wdrożenie zarządzania radykalnego, które obejmie wszystkie kluczowe aspekty działalności firmy.
Ten poradnik został stworzony dla wszystkich menedżerów i liderów, którzy nie boją się zdecydowanych rozwiązań i szukają nowych, skutecznych oraz dopasowanych do realnej sytuacji metod zarządzania. Pomaga wdrożyć całkowicie nowy sposób organizacji pracy, oparty na działalności zespołów, śledzeniu ewoluujących zachowań klientów czy reorganizacji kanałów komunikacyjnych. Prowadzi do zbudowania zupełnie nowego, bardziej wydajnego środowiska pracy. Zasady zawarte w tej książce zwiększają potencjał ludzi i prowadzą do podwyższonej efektywności, nieustających innowacji, głębokiego zadowolenia z pracy i bardzo dużego poziomu satysfakcji klienta. To książka o przejęciu kontroli nad życiem i radości z nadzwyczajnych osiągnięć.
Zacznij od siedmiu zasad zarządzania radykalnego:
  • Skoncentruj się na zadowoleniu klienta.
  • Wykorzystuj w pracy samoorganizujące się zespoły.
  • Dopasuj działalność firmy do schematów zachowań klienta.
  • Zapewniaj wartość podczas przeprowadzania każdej transakcji z klientem.
  • Dostarczaj pełną informację o wszelkich przeszkodach na drodze do poprawy.
  • Stwórz środowisko, w którym zespół będzie dążył do samodoskonalenia.
  • Komunikuj się w sposób interaktywny, opowiadając historie, zadając pytania i prowadząc konwersacje.


Stephen Denning studiował prawo i psychologię na Uniwersytecie w Sydney w Australii. Następnie ukończył studia podyplomowe na Oksfordzie. Denning jest konsultantem współpracującym z organizacjami w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Australii. W kręgu jego zainteresowań znajdują się kwestie związane z zarządzeniem, byciem liderem, innowacjami oraz narracją w biznesie. W latach 1969 - 2000 pracował w Banku Światowym, gdzie obejmował różne stanowiska, w tym dyrektora programowego ds. zarządzania wiedzą (1996 - 2000). W roku 2000 instytut Teleos nazwał go jednym z najbardziej podziwianych liderów wiedzy na świecie, a w roku 2003 Denning znalazł się w światowej setce guru biznesu. Na jego stronie internetowej (www.stevedenning.com) znajduje się szeroki zbiór materiałów na temat zarządzania radykalnego, bycia liderem, innowacji, zarządzania wiedzą oraz narracji w biznesie.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Nauki Barona (33.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach (79.00zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Zasoby ludzkie

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie (39.00zł)
Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (29.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół (19.90zł)
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie (29.90zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze (49.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (3.00zł)
Władca czasu, czyli skuteczne zarządzanie własnym życiem (34.90zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic. Zrób imponujące wrażenie i zdobądź wymarzoną pracę (29.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Mowa ciała. Praktyczne wprowadzenie (29.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)