e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Jay Conrad Levinson
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2006-06-12
stron: 360, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?
Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.
Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
  • czym zainteresować odbiorców reklamy,
  • jakie kwoty inwestować w reklamę,
  • jak określić krąg odbiorców docelowych,
  • jak stworzyć wieczną reklamę - taką, która utkwi w pamięci,
  • jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
  • jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)