e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Jay Conrad Levinson
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2006-06-12
stron: 360, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?
Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.
Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
  • czym zainteresować odbiorców reklamy,
  • jakie kwoty inwestować w reklamę,
  • jak określić krąg odbiorców docelowych,
  • jak stworzyć wieczną reklamę - taką, która utkwi w pamięci,
  • jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
  • jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Public relations (38.17zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Marketing (129.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)