e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Jay Conrad Levinson
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2006-06-12
stron: 360, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?
Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.
Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
  • czym zainteresować odbiorców reklamy,
  • jakie kwoty inwestować w reklamę,
  • jak określić krąg odbiorców docelowych,
  • jak stworzyć wieczną reklamę - taką, która utkwi w pamięci,
  • jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
  • jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (20.93zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (24.43zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Biznes rodzinny (19.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (27.30zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (34.30zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (34.93zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)