e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Jay Conrad Levinson
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2006-06-12
stron: 360, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?
Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.
Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
  • czym zainteresować odbiorców reklamy,
  • jakie kwoty inwestować w reklamę,
  • jak określić krąg odbiorców docelowych,
  • jak stworzyć wieczną reklamę - taką, która utkwi w pamięci,
  • jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
  • jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (11.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (22.20zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)