e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Jay Conrad Levinson
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2006-06-12
stron: 360, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?
Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.
Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
  • czym zainteresować odbiorców reklamy,
  • jakie kwoty inwestować w reklamę,
  • jak określić krąg odbiorców docelowych,
  • jak stworzyć wieczną reklamę - taką, która utkwi w pamięci,
  • jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
  • jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Prawo reklamy (50.57zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Product placement (69.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)