e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Jacek Pogorzelski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2010-02-22
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora
Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)
Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę - nowy przedmiot rynkowego pożądania - i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.
Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:
  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
  • zarządzać marką w sposób efektywny.





Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Siedem dróg do relaksacji. Naucz się, jak pokonać stres (24.90zł)
Pewność siebie (22.78zł)
Sztuka wojny według Machiavellego (39.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Umowa o pracę na czas określony w polskim i unijnym prawie pracy (105.00zł)
Ja Steve (29.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Sudoku. 101 łamigłówek (7.70zł)
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce (49.45zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (59.00zł)
Maraton dla bystrzaków (39.00zł)
Audyt ubezpieczeniowy (42.42zł)
Benjamin Franklin Droga do dobrobytu (34.90zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Pdf (27.90zł)
Fotografowanie panien młodych. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
Dlaczego piątkowi uczniowie pracują dla trójkowych a czwórkowi zostają urzędnikami (43.43zł)
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA (69.00zł)
Pokonaj stres w 10 minut (39.90zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Pdf (39.00zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. Pdf (31.99zł)