e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Jacek Pogorzelski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2010-02-22
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora
Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)
Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę - nowy przedmiot rynkowego pożądania - i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.
Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:
  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
  • zarządzać marką w sposób efektywny.





Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (51.35zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów. eBook. Pdf (27.90zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. Mobi (31.99zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)
Lean accounting. integralny element lean management (84.15zł)
Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem (39.00zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. ePub (34.90zł)
Wykorzystaj swój potencjał przez potęgę podświadomości Zdobądź pewność siebie i poczucie własnej wartości (29.24zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. ePub (23.90zł)
Obóz treningowy. Co najlepsi robią lepiej niż ktokolwiek inny. Opowieść o doskonałości (26.92zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Pdf (27.90zł)
Zakończcie ten kryzys! (11.90zł)
Wprowadzenie do ekonometrii (38.17zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)
Cykle i wskaźniki koniunktury (42.42zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. Pdf (21.99zł)
Sztuka wojny dla kobiet. Genialne strategie Sun Tzu w służbie płci pięknej (6.00zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Skuteczny prezenter (49.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi (31.99zł)
O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka (34.30zł)