e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Jacek Pogorzelski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2010-02-22
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora
Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)
Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę - nowy przedmiot rynkowego pożądania - i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.
Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:
  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
  • zarządzać marką w sposób efektywny.





Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (12.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (24.05zł)
Product placement (69.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Badania rynku (32.30zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (22.68zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. ePub (47.00zł)
Słowenia. Po słonecznej stronie. Wydanie 2 (34.90zł)
Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.92zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie (63.00zł)
Olbrzymie kroki (22.10zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. ePub (31.99zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. Mobi (17.90zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Pdf (27.90zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. PDF (26.90zł)
Czarnogóra, Serbia i Bośnia. Zielony Przewodnik. Wyd. 1 (42.90zł)
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II (39.90zł)
NLP – najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces (29.90zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Pdf (31.99zł)
Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 (49.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Mobi (31.99zł)
Może (morze) wróci (12.90zł)
Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne (19.43zł)
Kultura a ekonomia (33.15zł)
Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania. Wydanie 2 (25.93zł)