e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Jacek Pogorzelski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2010-02-22
stron: 184, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora
Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie. (jedna z zasad zarządzania marką)
Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż bujają wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian.
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę - nowy przedmiot rynkowego pożądania - i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.
Skończ z "no name" i dowiedz się, jak:
  • tworzyć strategie marek w nowych czasach;
  • skutecznie komunikować się z trudnymi klientami;
  • zdobywać zaufanie rynku;
  • kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość;
  • zarządzać marką w sposób efektywny.





Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing doświadczeń (45.85zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Proaktywny telemarketing (11.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.40zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Podatki 2013 część 3 z płytą CD (16.92zł)
Zarządzanie wieloma projektami (47.35zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro. eBook. Mobi (27.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone (35.69zł)
Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. Teoria i praktyka (39.00zł)
Przywództwo w świecie biznesu. Teoria i praktyka dla menedżerów (41.65zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. ePub (27.00zł)
Lady Australia (14.90zł)
Powalająca siła przywództwa. Sekrety Attyli, króla Hunów (24.90zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. ePub (37.00zł)
5+ (plus). Życie obfite w Szczęście, Humor, Pomoc, Nadzieję oraz Zdrowie (17.00zł)
Generator charyzmy. Kreowanie osobowości menedżera (34.00zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (29.90zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (19.14zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Motywacja. Droga do skutecznych działań (27.90zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wydanie II (49.00zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Mobi (29.90zł)
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie II (23.94zł)