e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Social Media
Seria: Inne


Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie'

Chris Brogan, Julien Smith
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 296, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?
Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:
  • Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
  • Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
  • Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
  • Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
  • Czy ludzie Ci wierzą?
  • Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?
 

 
Chris Borgan i Julien Smith są konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piętnastu lat zaangażowani są w życie internetowych społeczności i zajmują się blogowaniem. Ich pierwsza książka, Zaufanie 2.0 (Onepress 2011), była bestsellerem „New York Timesa”. Odwiedź chrisborgan.com/impact, inoveryourhead.net albo śledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Social Media

Zarządzanie kryzysem w social media (31.92zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (34.90zł)
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.15zł)
Social media to ściema (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Management matters (49.00zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (24.90zł)
Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać' (29.90zł)
Strategiczna rachunkowość zarządcza (51.77zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. Pdf (44.90zł)
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie II (39.90zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. Pdf (13.95zł)
Mierzenie wyników szkoleń. Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny (79.00zł)
Psychologia sukcesu (46.67zł)
Szkoła biznesu. Dla ludzi którzy lubią pomagać innym (47.00zł)
ABC Seksualności (34.90zł)
Makroekonomia Podręcznik europejski (72.17zł)
Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację (21.17zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (59.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Makro i mikroekonomia (55.17zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Jak uatrakcyjnić swoje ciało. Od puszystości do piękności w 100 dni (34.90zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Barszcz ukraiński (39.90zł)