e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Social Media
Seria: Inne


Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie'

Chris Brogan, Julien Smith
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 296, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

To NIE jest książka o mediach społecznościowych!

Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?
Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:
  • Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
  • Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
  • Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
  • Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
  • Czy ludzie Ci wierzą?
  • Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?
 

 
Chris Borgan i Julien Smith są konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piętnastu lat zaangażowani są w życie internetowych społeczności i zajmują się blogowaniem. Ich pierwsza książka, Zaufanie 2.0 (Onepress 2011), była bestsellerem „New York Timesa”. Odwiedź chrisborgan.com/impact, inoveryourhead.net albo śledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Social Media

Social media to ściema (39.00zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (31.92zł)
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.15zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II. eBook. ePub (37.00zł)
Zaprzyjaźnij się z klientem (52.00zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Alchemia manipulacji. Wydanie II (37.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Psychologia stresu (50.92zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Pdf (39.00zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Public relations (38.17zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
Mała książeczka, która nadal podbija rynek (33.92zł)
Rachunkowość zarządcza w przedsiębiorstwie (40.80zł)
Związek od-nowa. Pozbądź się bagażu emocjonalnego i przygotuj się na miłość życia (27.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Pdf (47.00zł)
Zarządzanie jakością (46.75zł)
Nie tylko zespół (59.00zł)
Jesteś marką. Jak zarządzać reputacją i odnieść sukces dzięki byciu sobą (49.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. eBook. ePub (29.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)