e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Grzegorz Sikorski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-06-27
stron: 240, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.

Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze - groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy - albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.
  • Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojętniałe kukły?
  • System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywują
  • Stażyści, sprzątaczki, ochroniarze - ludzie mało ważni dla firmy, ale mający kontakt z klientem
  • Typy sprzedawców: śpiące królewny, czarownice i inni
  • Odczłowieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajności, permanentna inwigilacja
  • Mowa ciała sprzedawcy: to, co ciśnie się na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost
  • Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (29.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Książę (27.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (34.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)