e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Grzegorz Sikorski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-06-27
stron: 240, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.

Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze - groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy - albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.
  • Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojętniałe kukły?
  • System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywują
  • Stażyści, sprzątaczki, ochroniarze - ludzie mało ważni dla firmy, ale mający kontakt z klientem
  • Typy sprzedawców: śpiące królewny, czarownice i inni
  • Odczłowieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajności, permanentna inwigilacja
  • Mowa ciała sprzedawcy: to, co ciśnie się na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost
  • Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Przepis na sprzedaż (39.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Alchemia manipulacji (29.60zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)