e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Grzegorz Sikorski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-06-27
stron: 240, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.

Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze - groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy - albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.
  • Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojętniałe kukły?
  • System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywują
  • Stażyści, sprzątaczki, ochroniarze - ludzie mało ważni dla firmy, ale mający kontakt z klientem
  • Typy sprzedawców: śpiące królewny, czarownice i inni
  • Odczłowieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajności, permanentna inwigilacja
  • Mowa ciała sprzedawcy: to, co ciśnie się na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost
  • Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Przepis na sprzedaż (39.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)