e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Grzegorz Sikorski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-06-27
stron: 240, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.

Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze - groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy - albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.
  • Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojętniałe kukły?
  • System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywują
  • Stażyści, sprzątaczki, ochroniarze - ludzie mało ważni dla firmy, ale mający kontakt z klientem
  • Typy sprzedawców: śpiące królewny, czarownice i inni
  • Odczłowieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajności, permanentna inwigilacja
  • Mowa ciała sprzedawcy: to, co ciśnie się na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost
  • Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)