e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Grzegorz Sikorski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-06-27
stron: 240, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.

Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze - groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy - albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.
  • Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojętniałe kukły?
  • System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywują
  • Stażyści, sprzątaczki, ochroniarze - ludzie mało ważni dla firmy, ale mający kontakt z klientem
  • Typy sprzedawców: śpiące królewny, czarownice i inni
  • Odczłowieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajności, permanentna inwigilacja
  • Mowa ciała sprzedawcy: to, co ciśnie się na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost
  • Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)