e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Grzegorz Sikorski
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2006-06-27
stron: 240, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy...

  • Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów?
  • Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców
  • Skąd bierze się chora kultura organizacyjna?
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud - tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna?

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.

Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze - groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy - albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.
  • Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojętniałe kukły?
  • System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywują
  • Stażyści, sprzątaczki, ochroniarze - ludzie mało ważni dla firmy, ale mający kontakt z klientem
  • Typy sprzedawców: śpiące królewny, czarownice i inni
  • Odczłowieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajności, permanentna inwigilacja
  • Mowa ciała sprzedawcy: to, co ciśnie się na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost
  • Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (29.90zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
CRM. Relacje z klientami (59.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (22.68zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (16.90zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)