e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

John P. Kotter, Dan S. Cohen
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2007-11-29
stron: 248, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ewolucja i transformacja.
Od organizacyjnej małpy do homo administro

  • Wiatr zmian, czyli wykreuj inspirującą wizję
  • Oddane zastępy, czyli stwórz zgrany zespół
  • Potęga słowa, czyli rozmawiaj, tłumacz, deleguj
  • Z uporem do przodu, czyli nie poddawaj się i czekaj na sukces
Nasza gospodarka przeszła transformację systemową. Nie wszystkie firmy uporały się jeszcze z tym istotnym przeobrażeniem społeczno-ekonomicznym. Niejednostajne trendy, kapryśne gusty konsumentów, rosnąca w siłę konkurencja, nowe standardy zarządzania - to wszystko składa się na menedżerską codzienność. Bez względu jednak na to, czy zarządzasz kolosem jedną nogą stojącym jeszcze w dawnym ustroju, czy jesteś kierownikiem rzutkiego zespołu młodych zapaleńców - pewnym elementem Twojej pracy zawsze będzie widmo zmiany.
Książka "Sedno zmian..." jest innowacyjna, podobnie jak nasza rzeczywistość rynkowa. John P. Kotter i Dan S. Cohen zgłębiają istotę zmiany, starając się dotrzeć do samego serca procesu transformacji. Książka, oparta o wywiady przeprowadzone w ponad stu organizacjach będących w trakcie procesu transformacji, proponuje prostą, lecz prowokującą odpowiedź na pytanie: "W jaki sposób skutecznie i z sukcesem zmodyfikować naszą organizację". Radykalnie odbiega ona od tradycyjnego podejścia do zmiany - podczas gdy znakomita większość firm sądzi, że powodzenie transformacji zależy od zmiany sposobu myślenia pracowników, autorzy wierzą, że kluczem do sukcesu jest wykorzystanie ich emocji.
  • Pokonywanie integralnych problemów długofalowej zmiany - lęku, oporu, niezadowolenia
  • Przykłady i doświadczenia zawodowe najlepszych menedżerów transformacji na świecie
  • Słynne 8 kroków przeprowadzania zmian wprost z książki: "Jak przeprowadzić transformację firmy" Johna P. Kottera wraz z wyjaśnieniem
  • Szkolenie z zasad umiejętnego wywierania wpływu na innych i przekonywania ich do swoich racji

Nic nie jest bardziej pewne i stałe niż zmiana.



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (69.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)