e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

John P. Kotter, Dan S. Cohen
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2007-11-29
stron: 248, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ewolucja i transformacja.
Od organizacyjnej małpy do homo administro

  • Wiatr zmian, czyli wykreuj inspirującą wizję
  • Oddane zastępy, czyli stwórz zgrany zespół
  • Potęga słowa, czyli rozmawiaj, tłumacz, deleguj
  • Z uporem do przodu, czyli nie poddawaj się i czekaj na sukces
Nasza gospodarka przeszła transformację systemową. Nie wszystkie firmy uporały się jeszcze z tym istotnym przeobrażeniem społeczno-ekonomicznym. Niejednostajne trendy, kapryśne gusty konsumentów, rosnąca w siłę konkurencja, nowe standardy zarządzania - to wszystko składa się na menedżerską codzienność. Bez względu jednak na to, czy zarządzasz kolosem jedną nogą stojącym jeszcze w dawnym ustroju, czy jesteś kierownikiem rzutkiego zespołu młodych zapaleńców - pewnym elementem Twojej pracy zawsze będzie widmo zmiany.
Książka "Sedno zmian..." jest innowacyjna, podobnie jak nasza rzeczywistość rynkowa. John P. Kotter i Dan S. Cohen zgłębiają istotę zmiany, starając się dotrzeć do samego serca procesu transformacji. Książka, oparta o wywiady przeprowadzone w ponad stu organizacjach będących w trakcie procesu transformacji, proponuje prostą, lecz prowokującą odpowiedź na pytanie: "W jaki sposób skutecznie i z sukcesem zmodyfikować naszą organizację". Radykalnie odbiega ona od tradycyjnego podejścia do zmiany - podczas gdy znakomita większość firm sądzi, że powodzenie transformacji zależy od zmiany sposobu myślenia pracowników, autorzy wierzą, że kluczem do sukcesu jest wykorzystanie ich emocji.
  • Pokonywanie integralnych problemów długofalowej zmiany - lęku, oporu, niezadowolenia
  • Przykłady i doświadczenia zawodowe najlepszych menedżerów transformacji na świecie
  • Słynne 8 kroków przeprowadzania zmian wprost z książki: "Jak przeprowadzić transformację firmy" Johna P. Kottera wraz z wyjaśnieniem
  • Szkolenie z zasad umiejętnego wywierania wpływu na innych i przekonywania ich do swoich racji

Nic nie jest bardziej pewne i stałe niż zmiana.



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (34.00zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)