e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

John P. Kotter, Dan S. Cohen
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2007-11-29
stron: 248, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ewolucja i transformacja.
Od organizacyjnej małpy do homo administro

  • Wiatr zmian, czyli wykreuj inspirującą wizję
  • Oddane zastępy, czyli stwórz zgrany zespół
  • Potęga słowa, czyli rozmawiaj, tłumacz, deleguj
  • Z uporem do przodu, czyli nie poddawaj się i czekaj na sukces
Nasza gospodarka przeszła transformację systemową. Nie wszystkie firmy uporały się jeszcze z tym istotnym przeobrażeniem społeczno-ekonomicznym. Niejednostajne trendy, kapryśne gusty konsumentów, rosnąca w siłę konkurencja, nowe standardy zarządzania - to wszystko składa się na menedżerską codzienność. Bez względu jednak na to, czy zarządzasz kolosem jedną nogą stojącym jeszcze w dawnym ustroju, czy jesteś kierownikiem rzutkiego zespołu młodych zapaleńców - pewnym elementem Twojej pracy zawsze będzie widmo zmiany.
Książka "Sedno zmian..." jest innowacyjna, podobnie jak nasza rzeczywistość rynkowa. John P. Kotter i Dan S. Cohen zgłębiają istotę zmiany, starając się dotrzeć do samego serca procesu transformacji. Książka, oparta o wywiady przeprowadzone w ponad stu organizacjach będących w trakcie procesu transformacji, proponuje prostą, lecz prowokującą odpowiedź na pytanie: "W jaki sposób skutecznie i z sukcesem zmodyfikować naszą organizację". Radykalnie odbiega ona od tradycyjnego podejścia do zmiany - podczas gdy znakomita większość firm sądzi, że powodzenie transformacji zależy od zmiany sposobu myślenia pracowników, autorzy wierzą, że kluczem do sukcesu jest wykorzystanie ich emocji.
  • Pokonywanie integralnych problemów długofalowej zmiany - lęku, oporu, niezadowolenia
  • Przykłady i doświadczenia zawodowe najlepszych menedżerów transformacji na świecie
  • Słynne 8 kroków przeprowadzania zmian wprost z książki: "Jak przeprowadzić transformację firmy" Johna P. Kottera wraz z wyjaśnieniem
  • Szkolenie z zasad umiejętnego wywierania wpływu na innych i przekonywania ich do swoich racji

Nic nie jest bardziej pewne i stałe niż zmiana.



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

MBA. Kompendium (77.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)