e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie

John P. Kotter, Dan S. Cohen
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2007-11-29
stron: 248, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Ewolucja i transformacja.
Od organizacyjnej małpy do homo administro

  • Wiatr zmian, czyli wykreuj inspirującą wizję
  • Oddane zastępy, czyli stwórz zgrany zespół
  • Potęga słowa, czyli rozmawiaj, tłumacz, deleguj
  • Z uporem do przodu, czyli nie poddawaj się i czekaj na sukces
Nasza gospodarka przeszła transformację systemową. Nie wszystkie firmy uporały się jeszcze z tym istotnym przeobrażeniem społeczno-ekonomicznym. Niejednostajne trendy, kapryśne gusty konsumentów, rosnąca w siłę konkurencja, nowe standardy zarządzania - to wszystko składa się na menedżerską codzienność. Bez względu jednak na to, czy zarządzasz kolosem jedną nogą stojącym jeszcze w dawnym ustroju, czy jesteś kierownikiem rzutkiego zespołu młodych zapaleńców - pewnym elementem Twojej pracy zawsze będzie widmo zmiany.
Książka "Sedno zmian..." jest innowacyjna, podobnie jak nasza rzeczywistość rynkowa. John P. Kotter i Dan S. Cohen zgłębiają istotę zmiany, starając się dotrzeć do samego serca procesu transformacji. Książka, oparta o wywiady przeprowadzone w ponad stu organizacjach będących w trakcie procesu transformacji, proponuje prostą, lecz prowokującą odpowiedź na pytanie: "W jaki sposób skutecznie i z sukcesem zmodyfikować naszą organizację". Radykalnie odbiega ona od tradycyjnego podejścia do zmiany - podczas gdy znakomita większość firm sądzi, że powodzenie transformacji zależy od zmiany sposobu myślenia pracowników, autorzy wierzą, że kluczem do sukcesu jest wykorzystanie ich emocji.
  • Pokonywanie integralnych problemów długofalowej zmiany - lęku, oporu, niezadowolenia
  • Przykłady i doświadczenia zawodowe najlepszych menedżerów transformacji na świecie
  • Słynne 8 kroków przeprowadzania zmian wprost z książki: "Jak przeprowadzić transformację firmy" Johna P. Kottera wraz z wyjaśnieniem
  • Szkolenie z zasad umiejętnego wywierania wpływu na innych i przekonywania ich do swoich racji

Nic nie jest bardziej pewne i stałe niż zmiana.



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)