e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

John Lovett
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2012-08-01
stron: 400, oprawa, format: 168x237

więcej na stronie onepress.pl

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.
W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.
Sprawdź:
  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!



John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Wojownik czasu. Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później (32.90zł)
Mądre bogate dziecko (28.19zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. Pdf (39.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (27.90zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych (31.99zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych. eBook. ePub (21.99zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. ePub (26.90zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. ePub (29.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
ŻYCIE NA MAXA, czyli sukces wbrew zasadom (32.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Mobi (39.00zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. Mobi (26.90zł)
Totalny Model Sprzedaży (39.90zł)
Zadziwiająca moc umysłu (29.00zł)
System Białoruś (37.00zł)
Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz (23.90zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych (27.00zł)
Mount Everest biznesu (31.99zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. Pdf (13.95zł)
Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II (31.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. ePub (23.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Przywództwo wyższego stopnia (50.92zł)
Dupkologia, czyli nauka rozpychania się łokciami (32.90zł)
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną (39.90zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. eBook. Pdf (19.90zł)
Mężczyzna od A do Z. Wydanie III rozszerzone (34.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. ePub (37.00zł)
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie (49.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. ePub (39.00zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (77.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. ePub (37.00zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Pdf (22.90zł)
Zarządzanie międzynarodowe (84.15zł)
Zachowania człowieka w organizacji (55.17zł)
OpenOffice 3.x PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Mieć czy być (27.35zł)